افزونه جلالی را نصب کنید.

انتخاب اداره شیلات شهرستان سیریک به عنوان دستگاه برتر شهرستان سیریک

  • کد خبر : 7505
  • 09 شهریور 1401 - 10:08
انتخاب اداره شیلات شهرستان سیریک به عنوان دستگاه برتر شهرستان سیریک
فرماندار شهرستان سیریک از انتخاب اداره شیلات شهرستان سیریک به ریاست سعید کوهی به عنوان دستگاه برتر شهرستان سیریک در جشنواره شهید رجایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، محمدرضا پاکروان در مراسم جشنواره شهید رجایی که به مناسبت روزکارمند و هفته دولت در فرمانداری شهرستان سیریک برگزار شد گفت:پنج دستگاه برتر و ۵۰ کارمند نمونه شهرستان سیریک طی این مراسم تجلیل شدند.

فرماندار شهرستان سیریک در این همایش ضمن تبریک هفته دولت ، روز کارمند و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت :مدیران و کارمندان عزیز باید رفتار و منش شهید رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند تا رضایت مردم و خداوند را بدست آورند.

محمد رضا پاکروان افزود: در این آئین از پنج دستگاه برتر شهرستانی شیلات، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، اب فاضلاب، شهرداری بندر گروگ ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ۵۰ نفر از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای شهرستان سیریک با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک افزایش بهره وری، کارایی و اثر بخشی مناسب،فعالیت های شاخص و کسب رتبه استانی، ارتقا کمی و کیفی خدمات، تکریم ارباب رجوع و توسعه شاخص های عمرانی و ایجاد اشتغال از معیارهای انتخاب مدیران و کارمندان نمونه شهرستان بوده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها