افزونه جلالی را نصب کنید.

تقدیر از اقدامات خوب سازمان بنادر در توسعه رونق گردشگری دریایی

  • کد خبر : 8457
  • 25 آبان 1401 - 8:09
تقدیر از اقدامات خوب سازمان بنادر در توسعه رونق گردشگری دریایی
علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در دفتر امام جمعه بندرعباس با نماینده ولی فقیه استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر رونق گردشگری دریایی اظهارکرد: اقدامات خوبی در راستای توسعه رونق گردشگری دریایی در دوره جدیدصورت گرفته است و بایستی هرچه بیشتر نسبت به توسعه گردشگری و تردد مسافرین توجه داشت تا اقتصاد مردم محلی را هرچه بیشتر رونق دهد.

وی با اشاره به لزوم گسترش پدافند غیرعامل در بنادر کشور توسعه سواحلمکران را مورد توجه قرار داد و گفت: قطعا با این عزمی که در استان وجوددارد و همچنین با نگاه ویژه‌ای که ” علی اکبر صفایی” مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در تهران دارد دل ما روشن است تا هرچه بیشتر توسعه سواحل مکران را در دستور کار قرار دهیم.

حجت الاسلام عبادی زاده ضمن تقدیر از عملکرد و تلاش‌های سازمان بنادر ودریانوردی برای توسعه استان هرمزگان بیان کرد: خبرهای خوب سازمان بنادرذهن ما را در راستای کمک به مردم محروم منطقه آرام‌ می‌کند.

وی ادامه داد: این کارهایی که صورت می‌گیرد ما را هرچه بیشتر در جهتبرطرف کردن بیکاری و فقر کمک می‌دهد.نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به توسعه پدافند غیرعامل خطاب به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: راه‌های سواحل مکران را تا می‌توانید باز کنید تا از بن بست خارج شده و ترانزیت تقویت شود.

صفایی مدیرعامل سازمان نیز ضمن اعلام گزارشی از اقدامات سازمان بنادر دراستان هرمزگان گفت: توسعه بنادر سیریک و جاسک را نیز در دستور کار قراردارد و ان شالله مشاوران طرح نهایی را ارائه می‌کنند تا هرچه بیشتر بتوانیم در جهت توسعه این بنادر اقدامات لازم را عملیاتی کنیم.

وی در خصوص آخرین اقدام سازمان بنادر برای رونق گردشگری دریایی نیز به فعالش
دن خط مسافری دریایی به جزیره بوموسی برای دوبار هفته اشاره کرد وابراز امیدواری کرد: خط مسافری بندرلنگه به بوموسی نیز به زودی شروع به فعالیت کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها