افزونه جلالی را نصب کنید.
با کسب اکثریت آرای مجمع

فاضل نعمانی رئیس هیات کونگ‎‌فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان شد

  • کد خبر : 8471
  • 28 آبان 1401 - 16:33
فاضل نعمانی رئیس هیات کونگ‎‌فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان شد
فاضل نعمانی با کسب بیشترین آرا در مجمع انتخاباتی به عنوان رییس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان به ریاست «مظفر خادمی نسب» مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و با حضور «مهدی صداقت» دبیر کل فدراسیون، باقری نماینده وزارت ورزش وجوانان و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع، فاضل نعمانی و مسلم عاشوری به عنوان کاندیداهای احراز پست ریاست هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان با هم به رقابت پرداختند که فاضل نعمانی با کسب ۱۴رای از آرای ماخوذه در مقابل ۶ رای به پیروزی رسید و به عنوان رئیس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان برای ۴ سال آینده انتخاب شد. مظفر مهری خادمی نسب، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع اظهار داشت: برای فاضل نعمانی آرزوی موفقیت در مسئولیت‌شان دارم و از خانواده کونگ‌فو استان درخواست می‌کنم برای پیشرفت این رشته ورزشی همه توان خود را به کار بسته و از ریاست جدید هیات حمایت کنند.

وی ادامه داد: رؤسای شهرستان‌ها علیرغم کمبود امکانات و بودجه با تمام توان به رشد ورزش کونگ‌فو در شهرستان‌ها کمک می‌کنند.

مهدی صداقت ، دبیر کل فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی نیز بیان داشت: مسابقات متعددی در سراسر کشور برگزار خواهد شد که ما از استان هرمزگان انتظار داریم در بحث میزبانی از مسابقات کونگ‌فو پیشگام باشد. دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور گفت: علاوه بر بعد قهرمانی و حرفه ای انتظارمی رود در راستای سیاست های فدراسیون در بخش همگانی و معرفی گسترده کونگ فو در جامعه نیز شاهد گام های موثری باشیم.

همچنین رئیس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قبل از انتخابش در این مسئولیت با ارائه برنامه‌های خود به اعضای مجمع انتخاباتی، گفت: ارتقای سطح دانش مربیان و داوران از اهداف اصلی من در هیأت است که این موضوع منجر به شکوفایی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان خواهد بود.

وی ایجاد اتاق فکر، جذب مشارکت مالی صاحبان صنایع و افراد علاقه‌مند به حوزه ورزش و همچنین اخذ میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی از فدراسیون و ایجاد خانه کونگ فو را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها