افزونه جلالی را نصب کنید.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دانشگاه پیام نور بیشترین سهم در تربیت نیروی انسانی دارد

  • کد خبر : 93
  • 06 خرداد 1399 - 21:58
دانشگاه پیام نور بیشترین سهم در تربیت نیروی انسانی دارد
محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش چلچله بندر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در نشست با دکتر خیری رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بیشترین سهم در تربیت نیروی انسانی در استان را برعهده دارد، گفت: دانشگاه پیام نور سرآمد سایر دانشگاهاست.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده در این نشست ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات دکتر خیری رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان، حمایت خود را از مجموعه دانشگاه پیام نور اعلام نمود و اظهار داشت: تعلق خاطر خاصی نسبت به دانشگاه پیام نور دارم و این واحد دانشگاهی فرصت تحصیل را برای اقشار ضعیف و محروم جامعه که امکان تحصیل را نداشتند، مهیا کرده است.

وی با اشاره به اینکه  دانشگاه پیام نور از لحاظ فعالیت آموزشی و فرهنگی از کیفیت مطلوبی برخوردار است، عنوان کرد: در خصوص اعتبارات استانی برای دانشگاه پیام نور نیز نگاه ویژه خواهیم داشت و در جلسه ی روسا دانشگاه که با حضور استاندار برگزار می شود حمایت خود را نیز علام خواهیم کرد.

امام جمعه بندرعباس در خصوص برگزاری کلاس های آنلاین، الکترونیکی و مجازی دانشگاه در این شرایط کرونا تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور توانسته تهدیدها را به فرصت ها تبدیل نمایید و سایر دانشگاه ها نیز به این سمت حرکت نمایند.

در ادامه این دیدار دکتر خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مراکز و واحدهای دانشگاه با بیان اینکه برگزاری آزمونهای پایان نیمسال جاری دانشگاه به صورت غیرحضوری است، افزود:  این اولین بار است که آزمونهای پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج  می شود.

دکتر خیری، تصریح کرد: امتحانات در این ترم جاری به صورت غیرحضوری و با محوریت مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در استان و توسط اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی در پایان تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: در این شرایط بحرانی کرونا نیاز است در راستای اجرای پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا  امتحانات طبق تقویم آموزشی به صورت غیر حضوری برگزار شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=93

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها