افزونه جلالی را نصب کنید.

طرح جهادی اهدای خون جامعه ورزش و جوانان هرمزگان

  • کد خبر : 96
  • 06 خرداد 1399 - 22:04
طرح جهادی اهدای خون جامعه ورزش و جوانان هرمزگان
طرح جهادی اهدای خون جامعه ورزش و جوانان هرمزگان مبارزه با ویروس کرونا با حضور ناجی معاونت سیاسی،امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان،امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از جامعه ورزش و جوانان درسالن کشتی مجیدشاهی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان، مدیرکل ورزش وجوانان استان با حضور در سالن کشتی مجید شاهی اظهارداشت: باتوجه به اطلاع‌رسانی در خصوص کاهش شدید ذخایر خون دراستان، اداره کل ورزش و جوانان نیز تصمیم گرفت که طرح اهدای خون توسط جامعه ورزش و جوانان استان را برنامه‌ریزی کند و این کار خیرخواهانه را انجام دهد.
محمودرضاامیاری گفت:خدا را شکر استقبال خوبی از سوی جامعه ورزش استان صورت گرفت و اکنون اهدای خون یکی از لازم‌ترین اقدامات است زیرا خیلی از بیماران در حال حاضر نیازمند خون هستند.

وی افزود:‌ تمام پروتکل های بهداشتی برای اهدای خون رعایت شده است و ورزشکاران ما نشان دادند، علاوه بر این‌که قهرمان بودنشان را نشان داده اند، پهلوان بودن خود را نیز در این کار خداپسندانه هم ثابت کردند. متولی ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: این اقدام بسیار ارزشمند است و جا دارد از جامعه ورزش و جوانان استان تقدیر کنم و امیدوارم این اقدام در فرصتهای آتی تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=96

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها