افزونه جلالی را نصب کنید.
کامران آتین فعال سیاسی اجتماعی :

بی‌توجهی مسئولان آب ، سلامت مردم سیریک را تهدید می کند

  • کد خبر : 240
  • 16 خرداد 1399 - 20:27
بی‌توجهی مسئولان آب ، سلامت مردم سیریک را تهدید می کند
یک فعال سیاسی اجتماعی در واکنش به بحران آب در شهرستان سیریک گفت:بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان آب شهر و روستا سبب بروز مشکل و تهدید جدی سلامت مردم سیریک شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چلچله بندر کامران آتین گفت:عمل نکردن به وعده‌های متعدد مسئولان آبفا هرمزگان در خصوص چالش‌ها و نیازهای آب مردم شهرستان سیریک سبب به خطر افتادن سلامت شهروندان در شرایط حساس کنونی شده است.

وی با بیان اینکه چندین بار برای حل مشکل شبکه آب سیریک ،جلسه برگزار شده و قول حل مشکل را داده‌اند اضافه کرد:با وجود مذاکرات و گفت و گوها ،مسوولان به هیچ کدام از وعده‌ها عمل نکرده‌اند.

آتین تصریح کرد: مردم شهر و روستاهای سیریک با مشکل و معظل بی آبی دست و پنجه نرم میکنند و مسئله آب با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد که با توجه به بیماری کرونا و نیاز بیشتر به مصرف آب همچنین در آستانه فصل گرما و تابستان باید مشکل شبکه آب شهر و روستاهای  سیریک هرچه سریعتر مرتفع شود.

این فعال سیاسی اجتماعی همچنین خواستار رسیدگی هرچه سریعتر و حل مشکل شبکه آب شهرستان سیریک شد و افزود: سیریک نیازمند زیرساخت مناسب از جمله آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای پاسخگویی به نیاز مردم این شهرستان است.

با توجه به حساسیت وضعیت موجود و شیوع بیماری کرونا‌، موضوع آب شهر و روستاهای این شهرستان دچار مشکلات جدی شده است و در صورت پاسخگو نبودن مسئولان آب استان، باید منتظر تبعات گسترده این بی‌توجهی باشیم.

کامران آتین گفت: مردم شهرستان سیریک خواستار اهتمام بیشتر آبفای هرمزگان نسبت به مطالبات مردم  در این زمینه هستند چرا که برخورداری از آب پایدار حق طبیعی مردم به شمار می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها