افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان:

ثبت نام نوآموزان دوره پیش دبستانی در سامانه سناد الزامی است

  • کد خبر : 396
  • 08 تیر 1399 - 14:27
ثبت نام نوآموزان دوره پیش دبستانی در سامانه سناد الزامی است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ثبت نام تمامی نوآموزان دوره پیش دبستانی در مراکز دارای مجوز آموزش و پرورش جهت ثبت در سامانه سناد الزامی است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، ایرج بیت اللهی درجلسه کمیته توسعه کمی و کیفی دوره پیش دبستانی با تاکید بر اهمیت این دوره اظهار کرد : تا کنون بیش از پنج هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی استان پیش ثبت نام نموده اند و  پیش  بینی می گردد در سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ ، بیش از ۲۹ هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی استان از آموزش های این دوره برخوردار شوند.

وی اطلاع رسانی لازم در خصوص آگاهی والدین نسبت به ثبت نام نوآموزان در مراکز دارای مجوز آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد گفت: ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد با کد دولتی ، دولتی با مشارکت مردم و غیردولتی الزامی است.

بیت اللهی شرایط سنی ثبت نام نوآموزان را ۴ سال تمام برای پیش دبستانی یک و ۵ سال تمام برای پیش دبستانی ۲ اعلام کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان افزود: افزایش پوشش تحصیلی دوره پیش دبستانی از اولویت های اساسی آموزش و پرورش است.

این مسئول با اشاره به شرایط خاص شیوع بیماری کرونا ونگرانی خانواده ها گفت : با اتخاذ تدابیر لازم وهماهنگی با ستاد کرونا استرس و نگرانی خانواده ها  در خصوص آموزش های حضوری نوآموزان به حداقل خواهد رسید.

بیت الهی ادامه داد : در صورت قرمز بودن وضعیت منطقه آموزش بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی شبکه شاد و پوشش تلویزیونی تداوم می یابد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها