افزونه جلالی را نصب کنید.
شهردار بندرعباس:

بخشی از نارضایتی مردم به دلیل اصلاح نشدن قوانین است

  • کد خبر : 427
  • 09 تیر 1399 - 22:42
بخشی از نارضایتی مردم به دلیل اصلاح نشدن قوانین است
شهردار بندرعباس گفت: اگر بخشی از وضعیت موجود و نارضایتی مردم را شاهد هستیم به دلیل وجود قوانینی است که هنوز اصلاح نشده است.

ببه گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایمنا، عباس امینی زاده در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با موضوع تعامل هم اندیشی و تبادل نظر فی‌مابین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات شهر و مسائل مربوط به کرونا، اظهار کرد: از اینکه امروز شاهد چنین جلسه‌ای برای افزایش تعاملات در راه گره گشایی مشکلات مردم شهر بندرعباس هستیم، خرسندیم.

وی با بیان اینکه شهر بندرعباس متعلق به همه مردم و شهروندان است، افزود: آمادگی داریم در خدمت مجمع نمایندگان در مجلس و نخبگان شهر باشیم و از پیشنهادات و نظرات آن‌ها برای کاهش مشکلات بهره ببریم.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه باید چارچوب عملیاتی برای مشکلات ایجاد و در سایه راهبری مناسب برای عملی شدن آن بهره ببریم، تصریح کرد: اگر بخشی از وضعیت موجود و نارضایتی مردم را شاهد هستیم به دلیل وجود قوانینی است که هنوز اصلاح نشده و مانند مناطق آزاد و اقتصادی منافع محلی را در نظر نگرفته شده است.

وی با بیان اینکه موضوعات مطرح شده در جلسه امروز و بخشی دیگر از مشکلات را در کارگروه‌های تخصصی ارائه و با استفاده از ظرفیت‌های فی‌مابین در جهت رفع شدن پیش ببریم، خاطرنشان کرد: با تصمیم گیری و بهره گیری از پیشنهادات نخبگان باید از تمامی ظرفیت‌ها در راستای ارتقای توسعه شهر بندرعباس به کار ببریم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها