افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

وضعیت کرونا در ۷ شهرستان استان قرمز است

  • کد خبر : 458
  • 09 تیر 1399 - 23:19
وضعیت کرونا در ۷ شهرستان استان قرمز است
استاندار هرمزگان با بیان اینکه وضعیت کرونا در ۷ شهرستان استان قرمز است، گفت: برای مقابله با شیوع گسترده کرونا در استان، فرمانداران و بخشداران نظارت کامل بر اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی دارند و در تمامی واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی استفاده از ماسک اجباری است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از میزان فریدون همتی استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات ستاد استانی مقابله با کرونا در استان هرمزگان اظهار داشت: فعالیت آرایشگاه‌ها، تالارها، استخرها، سینما‌ها و مهد‌های کودک‌ها در استان هرمزگان ممنوع شده است و بعد از قرارگیری استان در وضعیت کم خطر کرونا، فعالیت این مراکز از سرگرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷ شهرستان هرمزگان دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند، افزود: شهرستان‌های بندرعباس، قشم، میناب، رودان، حاجی‌آباد، بندرلنگه و کیش در وضعیت قرمز هستند؛ نظارت شدیدی در این شهرستان‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: برای مقابله با شیوع گسترده کرونا در استان، فرمانداران و بخشداران نظارت کامل بر اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی دارند و در تمامی واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی استفاده از ماسک برای کارکنان اجباری است. از هرگونه تخلف در خصوص دستورالمعمل‌های مربوط به کرونا، چشم پوشی نمی‌شود و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها