افزونه جلالی را نصب کنید.

کشف ‌یک تن مواد مخدر در هرمزگان با همکاری پلیس ۴ استان

  • کد خبر : 429
  • 09 تیر 1399 - 23:06
کشف ‌یک تن مواد مخدر در هرمزگان با همکاری پلیس ۴ استان
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و ۸۷ کیلو مواد در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ طی ۴۸ ساعت گذشته با همکاری پلیس استان‌های فارس، بوشهر ، کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مهر، سردار غلامرضا جعفری‌ اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با تلاش شبانه روزی در ۴۸ ساعت گذشته و با همکاری مأموران انتظامی رودان‌، لنگه و خمیر با همکاری اطلاعاتی مأموران انتظامی استان‌های فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کرمان موفق شدند طی ۴ عملیات جداگانه ۴ باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

وی افزود: در این عملیات‌ها مجموعاً ۳ تن از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر، یک تن و ۸۷ کیلو مواد مخدر شامل تریاک، حشیش و شیشه، یک قبضه سلاح جنگی کشف و ۴ دستگاه خودرو متعلق به سوداگران توقیف شد.

این مقام انتظامی استان میزان و قدر السهم مواد استان در این عملیات‌ها را ۴۱۶ کیلو گرم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب مأموران در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نبوده و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها