افزونه جلالی را نصب کنید.
نماینده بندرعباس:

مردم هرمزگان بی‌بهره از داشته‌های منطقه هستند

  • کد خبر : 560
  • 15 تیر 1399 - 21:38
مردم هرمزگان بی‌بهره از داشته‌های منطقه هستند
نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هرمزگان به رغم برخورداری از پالایشگاه، ‌اسکله، بنادر و دریا از بهداشت و درمان، آموزش، شرایط معیشتی و صید و صیادی بی‌بهره هستند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایرنا احمدمرادی در دهمین جلسه علنی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور اظهار کرد: مردم به دلیل ناامیدی از دولت، از مجلس انتظار کار، تلاش و دلسوزی دارند.

وی افزود:‌ متاسفانه دولت در بعضی از بخش‌ها کشور را رها کرده تا بخشی از مردم روز به روز فقیرتر و سفره آنها کوچکتر شود. زیرا دولت نتوانست قیمت  ارز، سکه و بازار مسکن و کیفیت خودرو را کنترل کند تا شرایط بی‌کاری بر کشور غالب شود.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه قیمت کالاهای عمومی و ارزاق مردم رو به افزایش و ارزش پول ملی در حال کاهش است، گفت:  همه این مسائل به دلیل نحوه مدیریت و بی انگیزگی برخی از وزرا در دولت است.

مرادی عنوان کرد:‌ مردم استان هرمزگان پالایشگاه، ‌ اسکله، بنادر و دریا دارند ولی از بهداشت و درمان، آموزش، شرایط معیشتی، صید و صیادی مناسب برخوردار نیستند تا ملوانان و صیادان هرمزگان خسته و ناامید شوند.

وی با اشاره به تاکید دولت در زمان شیوع ویروس کرونا مبنی بر اینکه هرمزگان از نظر آلودگی سفید اعلام شد، تصریح کرد: کاهش حساسیت در استان‌هایی نظیر هرمزگان از طرف دولت سبب شد تا شیوع بیشتر بیماری و از بین رفتن جان بسیاری از مردم هرمزگان را شاهد باشیم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا دولت از بی مهری‌هایی که منطقه آزاد قشم در حق مردم این منطقه روا داشته با خبر است؟ آیا دولت از سرخوردگی جوانان بی کار این منطقه مطلع است؟

مرادی با درخواست از دولت گفت:‌ از وزرای مربوط انتظار می‌رود که حداقل در حوزه بهداشت و درمان، کادرپزشکی، درمانی و پرستاران به حقوق خود برسند تا مدافعان سلامت برای درمان بیماران بهتر از پیش اقدام کنند.

به گزارش ایرنا در جلسه علنی امروز مجلس محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه و مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس حاضر شدند و بعد از قرائت گزارش عملکرد دستگاه دیپلماسی و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، نظارات، ‌ انتقادات و پیشنهادهای نمایندگان مردم به سمع و نظر آنها رسید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها