افزونه جلالی را نصب کنید.

تشکیل ۶۰۵ پایگاه تابستانه در بستر شبکه ملی شاد

  • کد خبر : 586
  • 17 تیر 1399 - 15:27
تشکیل ۶۰۵ پایگاه تابستانه در بستر شبکه ملی شاد

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ضمن تشریح فعالیت های تابستانه اوقات فراغت از اجرای این برنامه ها در بستر شبکه شاد خبر داد. احمد مهرانی افزود با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا […]

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ضمن تشریح فعالیت های تابستانه اوقات فراغت از اجرای این برنامه ها در بستر شبکه شاد خبر داد.

احمد مهرانی افزود با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان هرمزگان که بسیاری از شهرها را در وضعیت قرمز بیماری قرار داده است، جهت حفظ سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان عزیز کلیه فعالیت های اوقات فراغت در سال جاری به صورت مجازی و در بستر شبکه ملی شاد برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به محورهای پنجگانه برنامه ها در طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری گفت: این محورها شامل مهارتهای ارتباطی معرفتی، مهارت های حرفه ای، مهارتهای فرهنگی هنری، مهارتهای اقتصادی و اشتغال زایی و مهارتهای ورزشی و سلامت می شود که در ۶۰۵ پایگاه اوقات فراغت که حضور قریب به ۱۱۵۵۰۰ نفر دانش آموز علاقه مند پیش بینی و  به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 وی خاطرنشان کرد: به منظور بهره مندی حداکثری دانش آموزان از محتوای آموزشی یکسان و با کیفیت مناسب کانال ثابتی تحت عنوان استخر محتوا در شبکه ملی شاد با همیاری مربیان کارآزموده استان در رشته های گوناگون راه اندازی گردیده که محتوای آموزشی تمامی کلاس های اوقات فراغت را فراهم می نماید  تا از این طریق علاوه بر تامین مفاد آموزشی و تربیتی کلیه دانش آموزان استان با کمترین هزینه به منبعی غنی از منابع مفید آموزشی و تربیتی دستیابی داشته باشند.

این مقام مسئول اظهار داشت: با ابلاغ دستورالعمل اوقات فراغت به کلیه مناطق و نواحی استان عضوگیری پایگاه های تابستانه در حال انجام است و از پانزدهم تیرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به صورت مجازی در بستر شبکه ملی شاد کلاس ها به صورت رسمی آغاز و تا سی ام مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

احمد مهرانی در پایان با تاکید مجدد بر عدم برگزاری کلاس های اوقات فراغت به صورت حضوری یادآور گردید: ستاد استانی طرح اوقات فراغت به صورت مستمر فعالیت پایگاه های سراسر استان را رصد خواهد نمود تا ضمن حفظ سلامت آینده سازان ایران اسلامی تابستانی خاطره انگیز برای این عزیزان رقم خورد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها