افزونه جلالی را نصب کنید.
طی سه ماهه نخست سال

۲۷ میلیون لیتر مواد سوختی در روستاهای هرمزگان توزیع شد

  • کد خبر : 576
  • 17 تیر 1399 - 15:19
مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان از توزیع بیش از 27 میلیون لیتر مواد سوختی در روستاهای استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، سیروس اسدپور اظهار کرد: در سه ماهه گذشته امسال به منظور تامین سوخت مورد نیاز روستاییان ۲۷ میلیون و ۲۲۰هزار لیتر مواد سوختی در روستاهای استان هرمزگان توزیع شده است.
وی با اشاره به نوع سوخت توزیع شده در روستاها تصریح کرد: این مواد سوختی شامل ۱۷ میلیون لیتر نفت گاز، ۱۰ میلیون لیتر بنزین و ۲۲۰ هزار لیتر نفت سفید انواع سوخت‌هایی است که در بین بهره‌برداران و تولیدکنندگان روستایی توزیع شده است.
مدیرتعاون روستایی استان هرمزگان با بیان اینکه در تامین سوخت مورد نیاز روستاییان با مشکل مواجه نیستیم، گفت: سوخت مورد نیاز روستاییان این استان فراهم شده است.
وی بیان داشت: برای تامین این مواد سوختی بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه توزیع این میزان سوخت با همکاری فروشگاه‌ها و واحدهای عرضه سوخت در روستاها به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و روستائیان انجام شده است، افزود: این میزان سوخت توسط ۹۰ فروشگاه و واحد عرضه در روستاها به کشاورزان و روستاییان ارائه شده است.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت شبکه تعاون روستایی ارائه خدمات به روستاییان و اعضا تشکل‌های تحت پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه‌های تعاونی‌ها است.
اسدپور خاطرنشان کرد: شبکه تعاون روستایی با گستردگی قابل توجه در سطح استان سبب شتاب بخشیدن به خدمات رسانی در سطح روستاها می‌شود.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: با همکاری خوب سازمان تعاون روستایی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان تلاش شد تا اکثر فروشگاه‌ها با استانداردهای لازم تجهیز شود و بتوانیم خدمات خوبی به کشاورزان ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها