افزونه جلالی را نصب کنید.

واگذاری ۳۹ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی هرمزگان

  • کد خبر : 651
  • 22 تیر 1399 - 23:37
واگذاری ۳۹ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی هرمزگان
همزمان با دومین روز از هفته بهزیستی و واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی در کشور، 39 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی هرمزگان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان ؛ به دنبال واگذاری همزمان ۲ هزار و یکصد واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی توسط دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدئوکنفرانس در کشور، در دومین روز از هفته بهزیستی ۳۹ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی هرمزگان واگذار شد.

غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان در مراسم اعطای سند مالکیت به مددجوی دارای دو عضو معلول در شهرستان رودان گفت : از ۳۹ واحد مسکونی واگذارشده، ۱۰ واحد به خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول و ۲۹ مورد به سایر مددجویان واگذار شد.

وی تعداد واحدهای واگذار شده ، از ابتدای طرح نهضت تأمین مسکن معلولین و مددجویان تاکنون را یک هزار و ۷۵۰ واحد در استان عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ۵۱۸ واحد در مرحله نازک کاری و ۳۶۴ واحد در دست احداث می باشد .

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان ادامه داد: این واحدهای مسکونی در راستای حمایت از گروه‌های هدف سازمان بهزیستی، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و چند معلول ، زنان سرپرست خانوار ، معلولان خود سرپرست و سرپرست خانوار ، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبودیافتگان احداث شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها