افزونه جلالی را نصب کنید.

قهرمانی و نایب قهرمانی ووشوکاران هرمزگان در لیگ برتر و جوانان

  • کد خبر : 695
  • 23 تیر 1399 - 21:17
قهرمانی و نایب قهرمانی ووشوکاران هرمزگان در لیگ برتر و جوانان
رییس هیات ووشو هرمزگان از قهرمانی و نایب قهرمانی ووشوکاران استان در رقابتهای لیگ برتر مردان و لیگ جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایرنا علیرضا بهرمن عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا، ادامه رقابتهای لیگ برتر ووشو و لیگ جوانان متوقف و به حالت تعطیل درآمد.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر نیز با توجه به شیوع موج دوم کرونا، امکان برگزاری رقابتها وجود ندارد و از همین رو نیز نشست هایی در فدراسیون ووشو جهت مشخص شدن قهرمان و نایب قهرمان با حضور مدیران باشگاه ها برگزار شد.

بهرمن تصریح کرد: در نشست مسئولان فدراسیون ووشو با مدیران باشگاه ها و با توجه به اینکه تمامی تیم‌ها بر حفظ سلامتی ووشوکاران تاکید داشتند در نهایت تصمیم بر این شد که تیم‌هایی که به‌ عنوان سرگروه مرحله مقدماتی راهی نیمه نهایی شده‌اند، عنوان قهرمان مشترک را کسب کنند و تیم‌هایی که به‌عنوان تیم دوم به نیمه‌نهایی رسیده‌اند نیز مقام نایب قهرمانی مشترک را به دست آورند.

وی ادامه داد: براساس تصمیم های اخذ شده در لیگ برتر مردان تیم پارس جنوبی و دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با صدرنشینی در گروه خود به عنوان قهرمانی مشترک دست یافتند.

بهرمن خاطرنشان کرد: همچنین در لیگ جوانان نیز تیم خانه تلاش هرمزگان و هیات ووشو تهران عنوان نایب قهرمانی مشترک را به خود اختصاص دادند.

لیگ‌های مختلف ووشو در ۲ بخش زنان و مردان تا پایان مرحله گروهی برگزار شده بود که شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی مسابقات شد.

در رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور هشت تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند .

پاس ناجا، دانشگاه‌آزاد، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیات ووشو همدان، هیات ووشو البرز، هیات ووشو اصفهان و زاگرس پارس، تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند.

اواسط مردادماه پارسال با تصویب شورای عالی ورزش، تیم ووشو دانشگاه آزاد به واحد بندرعباس انتقال یافت و به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ برتر حضور یافت.

ووشوی هرمزگان با شهرداری بندرعباس در سال ٩٠ وارد لیگ برتر شد و پس از یک وقفه دوساله مجددا با حضور در لیگ دسته یک به شهرداری بازگشت و سرانجام پس از فراز و نشیب‌های مختلف با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در سال ٩٧ از ادامه فعالیت کنار گذاشته شد.

در حال حاضر حدود دو هزار نفر به صورت رسمی و غیررسمی در رده های مختلف سنی در هرمزگان در رشته ووشو فعال هستند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها