افزونه جلالی را نصب کنید.
قائم مقام کمیته امداد:

ساخت ۱۲۰ مسکن ایتام هرمزگان با همکاری موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص)

  • کد خبر : 686
  • 23 تیر 1399 - 20:57
ساخت ۱۲۰ مسکن ایتام هرمزگان با همکاری موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص)
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۱۲۰ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های ایتام روستایی با همکاری موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص) تهران درحال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایرنا، جلیل تراهی با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی در مجموع ۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص) تامین می‌شود.
وی بیان داشت: ۲۴ میلیارد ریال از اعتبارات این طرح از محل کمیته امداد و ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن نیز از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت تامین می‌گردد.
قائم مقام کمیته امداد هرمزگان هزینه ساخت هر واحد مسکونی را ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این خانه ها در مناطق روستایی بندرعباس، حاجی‌آباد، میناب، رودان، سیریک و بشاگرد درحال ساخت است.
تراهی ادامه داد: پروژه ساخت ۱۲۰ واحد مسکن برای خانواده‌های ایتام کمیته امداد از اواخر سال ۹۸ در مناطق روستایی بخش مرکزی و شرق هرمزگان آغاز شده که با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سالجاری تکمیل و به خانواده‌ها تحویل داده خواهدشد.
وی، فراهم کردن مسکن و سرپناه مناسب را یک خدمت مهم و ضروری در راستای توانمندسازی خانواده‌های ایتام نیازمند برشمرد و یادآورشد: کمیته امداد علاوه بر ساخت مسکن برای خانواده‌های ایتام تلاش می‌کند تا بخشی از لوازم ضروری مورد نیاز این خانواده‌ها ازجمله وسایل سرمایشی و گرمایشی را نیز با مشارکت خیران و حامیان نیکوکار تامین نماید.
قائم‌مقام کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: درحال حاضر با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و نبود امکان مراجعه حضوری خیران به دفاتر کمیته امداد، سریع‌ترین و ساده‌ترین روش‌های موجود اعلام آمادگی و همکاری خیران در قالب طرح اکرام ایتام این نهاد ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا تماس مستقیم با ستاد اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان به شماره تلفن ۳۳۶۷۰۹۳۴-۰۷۶ می‌باشد.
در سال ۹۸ در مجموع ۹۶۳ واحد مسکونی با اعتبار بیش از ۲۲۳ میلیارد ریال برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان احداث شد.
بیش از ۹۱ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند که حدود ۶۱ درصد این خانواده‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان زندگی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها