افزونه جلالی را نصب کنید.
مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان اعلام كرد:

پروژه مرکز کنترل برق و دیسپاچینک بندرشهید رجایی دهه فجر امسال به بهربرداری می رسد

  • کد خبر : 799
  • 29 تیر 1399 - 22:26
پروژه  مرکز کنترل برق و دیسپاچینک بندرشهید رجایی  دهه فجر امسال به بهربرداری می رسد
مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان گفت: پروژه مركز برق سيستم ديسپاچينك بندر شهيد رجايي با 70 درصد پيشرفت فيزيكي براساس برنامه زمانبندي دهه فجر امسال به بهره برداري مي رسد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، یکی از پروژه هایی که به منظور نوسازی بخشهای فرسوده برق خرداد ماه سال گذشته آغاز شد، مرکز کنترل و دیسپاچینک بندر شهید رجایی بوده که این پروژه بدست متخصصان داخلی و بر اساس برنامه زمانبندی درحال انجام است .

“علیرضا محمدی کرجی ران” مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح اجرای این پروژه اظهارداشت: با توجه به اجرای طرح های جدید توسعه ای و بهره گیری بندر از دستگاهای روزآمد با هدف ارتقاء سطح فعالیت و تسهیل و تسریع در نرم های تخلیه و بارگیری، تقویت و نوسازی بخش فرسوده و مرکز کنترل برق و دیسپاچینک به منظور بهره برداری بهینه و ایمن از شبکه برق مجتمع بندری شهیدرجایی به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژ با رعایت تمام مسائل زیست محیطی و پدافندی که در طرح دیده شده بود هم راستا با سند طرح جامع بندر خردادماه سال گذشته آغاز شد .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه پروژه مذکور در پنج بخش درحال اجراست تصریح کرد: نوسازی ۱۳۸ دستگاه تابلو ۲۰کیلو ولت، تعمیرات اساسی پست کوژلکس، ایجاد سیستم تهویه در تمامی پستها برق، نوسازی سیستم تغذیه کمکی تابلو برق، راه اندازی مرکز کنترل و دیسپاچینک، مهمترین بخش هایی است که بدست متخصصان داخلی بطور همزمان درحال انجام است .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این پروژه براساس برنامه زمانبندی شده با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۵۲میلیاردتومان دهه مبارک فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد .

به گفته محمدی کرجی ران عملیات تعمیرات اساسی شبکه برق رسانی به مکنده های غلات و شهرک مسکونی شهید رجایی نیز از دیگر پروژه های حوزه برق بندرشهید رجایی است که در ترمینال غلات مجتمع بندری عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها