افزونه جلالی را نصب کنید.
در نشست هم اندیشی تشکل های صیادی استان هرمزگان مطرح شد:

تعاونی های صیادی در پروژه های سرمایه گذاری های شیلاتی مشارکت داشته باشند.

  • کد خبر : 817
  • 30 تیر 1399 - 21:26
تعاونی های صیادی در پروژه های سرمایه گذاری های شیلاتی مشارکت داشته باشند.
سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان در نشست هم اندیشی تشکل های صیادی استان هرمزگان بر مشارکت تعاونی های صیادی در پروژه های سرمایه گذاری شیلاتی از جمله پرورش ماهی در قفس تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی با بیان اینکه نقش اتحادیه و تعاونی ها در حوزه صید و صیادی بسیار مهم است بر لزوم حمایت از جامعه صیادی و تشکل های صیادی استان تاکید کرد و تصریح کرد: بدون شک مرتفع سازی مشکلات جامعه ۳۲ هزار نفری صیادی استان نیازمند مشارکت همه مسئولین و دستگاه های اجرایی است.

وی مدیریت مستمر و نظارت در بنادر صیادی حفظ ایمنی و  امنیت رسالت جامعه صیادی را از اهداف شیلات استان خواند و گفت: اختصاص اعتبار لازم برای تجهیز بنادر و ارتقای استاندارهای بنادر صیادی یکی از ضرورت های اساسی در این حوزه است.

دریایی با اشاره به اهمیت حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان به ویژه برای نسل های آینده گفت: احیای ذخایر دریایی باید یک اصل قرار گیرد.

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با اشاره به لزوم تقویت تشکل های صیادی و اهمیت آنها در مدیریت صید و صیادی اصولی گفت: هرچه این تشکل ها قوی تر باشند می تواند به بخش دولتی در جهت صید و صیادی پایدار و اصولی بیشتر کمک کند.

عبدالرسول دریایی با اشاره به پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته جهت حفظ صید‌ و صیادی پایدار و ارتقاء جامعه صیادی  به ویژه بحث بیمه شناورها انجام شده است گفت: رفع موانع بیمه بدنه شناورهای صیادی می تواند کمک بزرگی به رفع مشکلات جامعه صیادی استان کند.

در ادامه این نشست اتحادیه و تعاونی های صیادی به بیان مشکلات و خواسته های خود از جمله مشکلات ناشی از شناورهای بی هویت،استفاده از ادوات صید مخرب توسط شناورهای غیر مجاز، حل مشکلات  بیمه های صیادی و سخت و زیان آور محسوب شدن حرفه صیادی پرداختند..

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها