افزونه جلالی را نصب کنید.
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد:

ممنوعیت صید ماهی شیر به روش گوشگیر از ۲۵مراد به مدت شصت روز

  • کد خبر : 841
  • 01 مرداد 1399 - 21:23
ممنوعیت صید ماهی شیر به روش گوشگیر از ۲۵مراد به مدت شصت روز
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از ممنوعیت صید ماهی شیر به روش گوشگیر از 25مرداد تا 25 مهر ماه در آبهای استان هرمزگان خبر داد.

ببه گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، دکتر ابراهیم عالی زاده گفت: این ممنوعیت پیرو تاکیدات معاونت صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران و با توجه به عضویت ایران در کمیسیون منطقه ای شیلاتی ” Recofi”  و بر اساس  مصوبات دهمین اجلاس این کمیسیون  به مدت دو  ماه در منطقه خلیج فارس و دریای عمان برای کلیه کشورهای عضو ممنوع  شده است..

 وی با بیان اینکه رعایت ممنوعیت های صید و فصول صید از سوی جامعه شیلاتی نقش مهمی در حفظ ذخایر آبزیان دارد از صیادان خواست تا همکاری لازم و پرهیز از صید این گونه ارزشمند را در زمان یاد شده را داشته باشند.

عالی زاده تصریح کرد: کمیسیون منطقه ای شیلاتی ( RECOFI ) یکی ازسازمان های مدیریت شیلاتی منطقه ای است که از سال ۲۰۰۱ میلادی با هدف حفاظت ، مدیریت و بهره برداری صحیح و اصولی ازذخایرآبزی منطقه خلیج فارس و دریای عمان ذیل ماده ۱۴ اساسنامه سازمان فائو تاسیس و کشورهای منطقه ازجمله ایران ازهمان ابتدا به عضویت رسمی آن درآمدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها