افزونه جلالی را نصب کنید.

اختصاص اعتبار پژوهشی برای شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز استان

  • کد خبر : 1025
  • 06 مرداد 1399 - 18:26
اختصاص اعتبار پژوهشی برای شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز استان
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به تهیه شناسنامه برای نقاط پر تصادف استان از اختصاص اعتبار پژوهشی برای شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: نقاط پر تصادف و حادثه خیز استان شناسایی شده اند و برای این نقاط بین سال های ۹۶ تا ۹۸ شناسنامه تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و تهیه شناسنامه برای نقاط جدید در حال انجام می باشد افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و استفاده از قانون اختصاص ۰.۵ درصد اعتبارات سازمان ها به امور پژوهشی، قصد داریم با ایجاد بستر علمی و پژوهش های کاربردی علاوه بر شناسایی بهتر نقاط حادثه خیز استان هرمزگان با ارائه راهکار های عملیاتی نسبت به رفع این نقاط و ایمنی بهتر محور های مواصلاتی اقدام کنیم.

عابدینی توجه به آموزش و انجام تحقیقات در لایه های مختلف را حائز اهمیت عناون کرد و ابراز داشت: ارتباط با دانشگاه ها، دریافت نقطه نظرات نخبگان و ترکیب آن با دانش فنی موجود در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای می تواند بسیار موثر واقع شود.

این مقام مسئول با اشاره به تهیه پروپوزال های تحقیقاتی و آموزشی در این خصوص ابراز داشت: این اقدام به کمک مشاورین فعال در حوزه ایمنی و با بررسی در کمیسیون ایمنی راه های برون شهری استان در راستای ایمنی راه های برون شهری و کاهش تصادفات انجام می شود و با پیگیری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دنبال تامین اعتبارات آموزشی و عمرانی هستیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها