افزونه جلالی را نصب کنید.
مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر اعلام كرد:

اجرای موفقیت آمیز سیستم جامع مسافری دریایی در بنادر شهید حقانی و هرمز

  • کد خبر : 1039
  • 07 مرداد 1399 - 20:02
اجرای موفقیت آمیز  سیستم جامع مسافری دریایی در بنادر شهید حقانی و هرمز
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجراي موفقيت آميز سیستم جامع مسافری دریایی با هدف استفاده بهینه از ظرفیتها و ايجاد ساختار یکپارچه و منظم جهت ورود و خروج شناورها و تسهيل در امر جابجایی مسافران در بنادر شهید حقانی و هرمز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان، ” حمیدرضا محمدحسینی” مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در تشریح روند پیاده سازی و اجرای این طرح بیان داشت: از آنجایی که بندرشهید حقانی بعنوان بزرگترین  پایانه مسافری دریایی کشور حجم قابل توجهی از تردد مسافر دریایی را از سرزمین اصلی به جزایره به خود اختصاص داده است ضرورت  تهیه و تدوین  یک سیستم جامع مسافری که متضمن ثبت دقیق آمار و تحلیل آنی داده ها و برنامه ریزی جهت بالا بردن ضریب ایمنی سفرهای دریایی باشد مورد توجه قرارگرفت .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: با مساعدت  همکاران سازمان از یک سال گذشته سیستم جامع مسافری دریایی در بنادر شهید حقانی و هرمز راه اندازی شد که اجرای این طرح مولفه هایی نظیر ضریب ایمنی سفر، همچنین تسریع در ارائه خدمات و بالا بردن سطح رضایتمندی مسافران را در پی داشته است .

 این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به هوشمند سازی ثبت ورود و خروج  مسافر و شناورها اشاره کرد و گفت: راه اندازی سامانه هوشمند ثبت ورود و خروج مسافر و شناورها در سامانه آمار و عملیات سازمان بنادر و دریانوردی این قابلیت را فراهم نموده تا مسئولین ستادی با اتصال به این سامانه کلیه آمار و عملیات بنادر مرکز استان را به شکل آنی  و بدون  بروز خطای انسانی( به شکل هوشمند )دریافت نمایند .

حمیدرضا محمد حسینی بیان داشت: این سامانه هوشمند این امکان را فراهم می کند تا  اپراتور یک بندر با مشاهده داشبورد خود بتواند تمامی مولفه ها، نظیر اینکه چه شناوری، در چه زمانی و با چه ظرفیتی از بندر خارج شده است  رویت نموده و افزون بر این اطلاعات بسیار مفیدی را احصا و در اختیار اپراتور کنترل ترافیک دریایی مبنی بر پیش بینی مخاطرات احتمالی و ارائه مستندات دقیق در زمان بروز حادثه قرار دهد .

وی بر آموزش های تخصصی در راستای افزایش کارآمدی، اثر بخشی و ارتقای بهره وری  فعالیت های مسافری دریایی تاکید کرد و گفت: تسهیل فرایندها و تسریع در امور مشتریان نوعی تکریم ارباب رجوع محسوب می شود که ارائه خدمات بهتر به هموطنان و هم استانی های مسئولیت ذاتی و مشی اخلاقی خود می دانیم .

شایان ذکر است: بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین پایانه مسافری کشور از ظرفیت جابجایی مسافر به میزان ۴۰ هزار نفر در روز برخوردارمی باشد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها