افزونه جلالی را نصب کنید.
بررسی وضعیت آب مشترکین منطقه حسنلنگی با حضور مسئولان آبفا:

آبیاری شبانه روزی ۴۰۰ اصله نهال در حسنلگی پائین با استفاده از انشعاب غیر مجاز

  • کد خبر : 1100
  • 11 مرداد 1399 - 21:16
آبیاری شبانه روزی ۴۰۰ اصله نهال در حسنلگی پائین با استفاده از انشعاب غیر مجاز
وضعیت آب و قبوض صادره مشترکان منطقه حسنلنگی در بازدید قائم مقام و معاون مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و همچنین مدیر امور آب و فاضلاب منطقه سه بندرعباس بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، احمد شاکری قائم مقام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان پس از بازدید میدانی از وضعیت فشار آب مشترکین حسنلنگی اظهار کرد:  آب روستاهای مجتمع حسن لنگی شامل حسنلنگی بالا، حسنلنگی پایین، علی‌آباد و … از دو حلقه چاه بصورت ۲۴ ساعته تامین می شود

وی، علت افت فشار تعدادی از خانوارهای بالادست روستا را وجود اشتراک های غیر مجاز و مصارف بالای مشترکین عنوان کرد و افزود: با بررسی های انجام شده اشتراک های غیرمجاز شناسایی و اقدامات لازم برای جمع آوری آن صورت گرفته است.

 قائم مقام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه تامین آب فضای سبز در حوزه اختیارات شرکت آب و فاضلاب نیست، گفت: عمده مشکلات افت فشار در روستای حسنلنگی پایین، برداشت غیر مجاز آب برای آبیاری ۲۴ ساعته ۴۰۰ اصله نهال کاشته شده از سوی دهیاری در معابر عمومی است که جمع آوری آن می تواند به مشکل افت فشار در ساعات پیک کمک کند.

به گفته شاکری، مجتمع آبرسانی به منطقه حسنلنگی شامل مخزن ، خطوط انتقال ، شبکه و حفر و تجهیز چاه ها به تازگی اجرا شده است با بررسی های میدانی صورت گرفته با حذف انشعاب های غیر مجاز، وضعیت فشار آب نیز  بهبود پیدا خواهد کرد.

در این بازدید همچنین علی رضایی سردره معاون مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: اقدامات لازم برای جمع آوری انشعاب غیر مجاز بویژه فضای سبز حسنلنگی پائین صورت گرفته است که با همکاری مردم و شناسایی سایر انشعاب های غیر مجاز، کمبود آب بویژه در ساعات پیک مصرف نخواهیم داشت.

وی افزود: از مجموع ۱۲۳۴ قبض صادره در روستاهای منطقه حسنلگی فقط ۱۰ قبض دارای مبالغ بالا بودند که در بررسی های میدانی مشکلی در قرائت و محاسبه وجود نداشت.

به گفته رضایی، عمده قبوض صادره با مبالغ بالا یا با تعرفه آزاد محاسبه شده یا مصرف بالاتر از الگو داشته اند.

وی در عین حال از آمادگی آبفا برای انجام تست کنتور مشترکین پر مصرف خبر داد و گفت: برای اطمینان بیشتر مشترکینی که مصرف بالا داشته اند کنتور آنها طی روزهای آینده با حضور کارشناسان این شرکت تست خواهد شد.

معاون مشترکین آب و فاضلاب گفت: مشترکینی که قبض آنها بصورت آزاد محاسبه می شود با ارائه مدارک پایان کار می توانند نسبت به تغییر آن به تعرفه خانگی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1100

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها