افزونه جلالی را نصب کنید.

دیدار اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه

  • کد خبر : 1180
  • 14 مرداد 1399 - 21:22
دیدار اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه
اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان با حجت‌الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس ، اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان در آستانه روز خبرنگار با حجت‌الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حسین روحی، غلامعباس شمس‌الدینی، حسن عباسی، رضا زرگر و صدیقه باوقار به نمایندگی از دیگر اعضای انجمن حاضر در جلسه به بیان نقطه‌نظرات و مسائل و مشکلات حوزه رسانه در هرمزگان و راهکارهای برون‌رفت از این مشکلات پرداختند.

رسانه در خط مقدم ایستادگی در برابر تحریف است

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده نیز در این دیدار با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تلاش دشمن برای تحریف واقعیات در دنیای امروز و تلفیق تحریم و تحریف برای غلبه بر اراده ملت ایران، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در جهت بیدارگری و روشنگری فضای عمومی کشور و آگاهی بخشی به مردم در زمینه توطئه‌های دشمنان نقش بسیار مهمی بر دوش دارند.

وی با تصریح بر این که کار رسانه‌ای باید دقیق، خوش‌فکر، منطقی و بدور از نگاه سلیقه‌ای باشد، اضافه کرد: تلاش جمعی رسانه‌ها و اهالی رسانه برای رفع مشکلات صنفی خود، کاری ارزشمند و دارای اصالت است که می‌تواند به توفیق رسانه‌ها و برداشته شدن مشکلات از پیش روی آنها نیز کمک فراوانی کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت رسانه‌ای را نشان دادن خدمات نظام در طول ۴۲ ساله اخیر برشمرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به درستی و با سلیقه برای مردم بیان کرد تا دشمنان نتوانند مسائل را وارونه جلوه داده و بر فضای روانی جامعه اثر بگذارند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها