تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۱
3
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات هرمزگان خبر داد:

ارائه خدمات به مراجعین شیلات هرمزگان در دفاتر پيشخوان خدمات دولت

  • کد خبر : 1219
  • 20 آگوست 2020 - 2:28
ارائه خدمات به مراجعین شیلات هرمزگان در دفاتر پيشخوان خدمات دولت
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات هرمزگان از ارائه خدمات به مراجعین شیلات هرمزگان در دفاتر پيشخوان خدمات دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالکریم ستوده اظهار کرد: در راستاي تحقق دولت الکترونيک و جهت صرفه جویي در مصرف كاغذ، تکریم ارباب رجوع وتسریع در انجام امورات، سامانه مکاتبات اداري دولت بر بستر شبکه دولت در كليه دفاتر پيشخوان خدمات دولت راه اندازي و آماده بهره برداري است.

وی با بیان اینکه  از این پس مراجعین  محترم اداره کل شیلات هرمزگان بدون نياز به مراجعه به دستگاههاي اجرایي براي دریافت خدمت، مي توانند مکاتبات خود را از نزدیکترین دفتر پيشخوان محل زندگي خود به دستگاه مورد نظر ارسال کنند گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته این امکان فراهم شده است که بدون نیاز به مراجعه به اداره و از همان دفتر پيشخوان پاسخ مربوطه را  نیز دریافت نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات هرمزگان با بیان اینکه فرایند خدمات مکاتبات اداري از طریق شبکه دولت شامل مراحل پذیرش درخواست، ثبت درخواست، ارائه كد رهگيري و اطلاع رساني به متقاضي جهت دریافت پاسخ است تصریح کرد: كليه مراحل ثبت، ارسال و دریافت پاسخ توسط شبکه دولت و دفاتر خدمات پیشخوان دولت از طریق پيامک به ارباب رجوع اطلاع رساني مي شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.