افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات هرمزگان خبر داد:

ارائه خدمات به مراجعین شیلات هرمزگان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت

  • کد خبر : 1219
  • 30 مرداد 1399 - 2:28
ارائه خدمات به مراجعین شیلات هرمزگان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات هرمزگان از ارائه خدمات به مراجعین شیلات هرمزگان در دفاتر پيشخوان خدمات دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالکریم ستوده اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و جهت صرفه جویی در مصرف کاغذ، تکریم ارباب رجوع وتسریع در انجام امورات، سامانه مکاتبات اداری دولت بر بستر شبکه دولت در کلیه دفاتر پیشخوان خدمات دولت راه اندازی و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه  از این پس مراجعین  محترم اداره کل شیلات هرمزگان بدون نیاز به مراجعه به دستگاههای اجرایی برای دریافت خدمت، می توانند مکاتبات خود را از نزدیکترین دفتر پیشخوان محل زندگی خود به دستگاه مورد نظر ارسال کنند گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته این امکان فراهم شده است که بدون نیاز به مراجعه به اداره و از همان دفتر پیشخوان پاسخ مربوطه را  نیز دریافت نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات هرمزگان با بیان اینکه فرایند خدمات مکاتبات اداری از طریق شبکه دولت شامل مراحل پذیرش درخواست، ثبت درخواست، ارائه کد رهگیری و اطلاع رسانی به متقاضی جهت دریافت پاسخ است تصریح کرد: کلیه مراحل ثبت، ارسال و دریافت پاسخ توسط شبکه دولت و دفاتر خدمات پیشخوان دولت از طریق پیامک به ارباب رجوع اطلاع رسانی می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها