افزونه جلالی را نصب کنید.

بهره برداری از ۲۹ پروژه عمرانی ورزشی همزمان با هفته دولت در هرمزگان

  • کد خبر : 1233
  • 30 مرداد 1399 - 12:28
بهره برداری از ۲۹ پروژه عمرانی ورزشی همزمان با هفته دولت در هرمزگان
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۲۹ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر محمودرضا امیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی ورزشی استان در هفته دولت بیان کرد:  ۲۹ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود.

امیاری بیان کرد: اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی در سراسر استان توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزشی و سمن ها در طول هفته دولت اجرا می گردد،بطوری که در هفته دولت امسال با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا در برگزاری مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها و شرایط خاص موجود و هم‌زمانی هفته دولت با دهه اول ماه محرم، بنابراین برگزاری برنامه‌های این هفته باید با رویکرد آنلاین و وبینارهمراه شود.

 وی اظهار کرد: این ایام فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات و خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است وهفته دولت فرصت مناسبی است که تلاش کنیم امید را میان مردم زنده نگه داریم.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان اضافه کرد: محدویت‌هایی که باتوجه به شرایط ایجادشده را در برگزاری برنامه‌های هفته دولت مدنظر قرار بدهیم و برنامه‌ها را می بایست نسبت به سال‌های گذشته متفاوت انجام شود

امیاری یادآور شد: افتتاح و بهره برداری ۲۹ پروژه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ازبرنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است که ارزش ریالی آن بالغ بر۱۴۰میلیاردریال است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم در هفته دولت با استفاده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و رسانه‌های گروهی و مکتوب و خبرگزاری ها دستاوردهای این اداره کل را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای مردم اطلاع رسانی ‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها