افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان خبر داد

بهره برداری از ۵۹۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان هرمزگان

  • کد خبر : 1231
  • 30 مرداد 1399 - 12:11
بهره برداری از ۵۹۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان هرمزگان
استاندار هرمزگان از بهره برداری ۵۹۶ پروژه عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، فریدون همتی صبح امروز با حضور در جلسه ویدئو کنفرانس با خبرنگاران برنامه های اجرایی در هفته دولت این استان را تشریح کرد.

همتی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تعداد ۸۸۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۲ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال افتتاح گردیده است.

وی افزود: در هفته دولت سال ۱۳۹۹تعداد ۵۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال  شامل ۶۰ درصد اعتبارات دولتی و ۴۰ درصد اعتبارات سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح می گردد که در مقایسه با هفته دولت سال ۱۳۹۸ با تعداد ۶۲۰ پروژه و اعتبار ۱۸ هزار و ۴۸میلیارد ریال،  به میزان ۲۹۱% شاهد رشد اعتباری هستیم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: به لحاظ ضرورت بهره برداری از پروژه ها، تعداد ۵ پروژه در حوزه وزارت نیرو و جهادکشاورزی با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تا قبل از شروع هفته دولت از طریق ویدئو کنفرانس با حضور ریاست محترم جمهور  افتتاح شد که شامل آبرسانی به بشاگرد از سد جگین  با اعتبار  یک هزار و ۳۱۲ میلیارد ریال،تامین آب بندرعباس از طریق آب شیرینکن ۱۰۰هزار مترمکعبی  با اعتبار ۴ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال، احداث خط ۴۰۰و پست ۶۳ کیلوولت و فیدر با اعتبار ۲ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال، احداث خطوط انتقال آب از سدهای شمیل و نیان و تامین آب شهرک های صنعتی تیاب و تیرور با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال و شبکه آبیاری تحت فشار اراضی سد میناب با اعتبار ۷۴۰میلیارد ریال بوده است.

همتی اظهار کرد: بیشترین تعداد پروژه در فصل مسکن و عمران شهری و روستایی با تعداد ۲۵۱ پروژه و بیشترین میزان اعتبار نیز مربوط به همان فصل با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار و ۲۷۵میلیارد ریال می باشد.

وی گفت: در بین شهرستان ها بندرعباس با تعداد ۱۳۴ پروژه و اعتبار  ۳۸ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال  حائز بیشترین و بالاترین اعتبار است و در بین دستگاههای اجرائی استان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تعداد ۷۱ پروژه بیشترین تعداد و شرکت مجتمع کشتی سازی با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۲۶ میلیارد ریال بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه تعداد ۲۰ پروژه در سطح استان با اعتبار بیش از ۴ هزار و ۳۹۷میلیارد ریال آماده آغاز عملیات اجرائی در هفته دولت می باشد، افزود: در مجموع در هفته دولت سال ۱۳۹۹تعداد ۵۹۶ پروژه با اعتبار  ۵۶ هزار و ۹۶۹میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرائی آنها شروع می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها