افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با هفته دولت صورت گرفت: 

بهره برداری از ۱۶ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال

  • کد خبر : 1262
  • 02 شهریور 1399 - 22:12
مدیر کل شیلات هرمزگان از بهره برداری 16 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد ریال در هفته دولت سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و گرامی داشت شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشودند گفت: خوشبختانه شیلات هرمزگان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و در راستای جهش تولید، علی رغم تحریم ظالمانه و شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا ۱۶ پروژه را در پنج شهرستان استان هرمزگان به بهره برداری می رساند.
وی با بیان اینکه  میزان اشتغال زایی این ۱۶ پروژه بالغ هزار و ۵۰۰ نفر است تصریح کرد امید است بتوانیم با تلاش های صورت گرفته تا دهه فجر نیز شاهد بهره برداری پروژه های بیشتری باشیم.
دریایی شهرستان های سیریک، میناب ، بندرلنگه، قشم و جاسک را شهرستان های بهره بردار از این پروژه ها خواند و گفت: سیزده پروژه از این میزان پروژه در بخش پرورش میگو است که با زیر کشت بردن ۷۹۰ هکتار جدید و ایجاد اشتغال برای بالغ بر ۹۰۰ نفر ، بیش از دو هزار و ۷۰۰ تن به تولیدات میگوی پرورشی در استان هرمزگان می افزاید.
مدیر کل شیلات هرمزگان تصریح کرد:  دو پروژه نیز در بخش های تکثیر میگو و پرورش ماهی خاویاری به ترتیب در شهرستان های بندرلنگه و میناب به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود:  پروژه بهسازی و لایروبی اسکله صیادی رمچاه در شهرستان قشم نیز با اعتبار اولیه بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها