افزونه جلالی را نصب کنید.

افتتاح و بهره برداری از ۳۲طرح صنعتی ، معدن و تجاری در هرمزگان

  • کد خبر : 1256
  • 02 شهریور 1399 - 21:52
افتتاح و بهره برداری از ۳۲طرح صنعتی ، معدن و تجاری در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از 32طرح صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی با اشاره به بهره برداری از ۳۲پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت، اظهار کرد: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۵۷ هزار و ۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۷ هزار و ۹۲۲ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها صورت گرفته انتظار می‌رود تا پایان امسال بسیاری از واحد صنعتی در استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید و فعالیت خود را آغاز می نمایند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: طرحهای مذکور در شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، رودان، پارسیان، جاسک، حاجی آباد و شهرستان سیریک در هفته دولت افتتاح به بهره برداری می رسند.
قاسمی در ادامه گفت: از ۳۲ طرح قابل افتتاح و بهره برداری ۶ طرح صنعتی، معدنی و تجاری جزو طرح‌های مهم و ملی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۷هزار و ۳۶۹ نفر در استان فراهم خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان افزود: پیشرفت فیزیکی واحدهای قابل افتتاح را بین ۶۵ تا ۱۰۰ درصد عنوان کرد و افزود: حجم سرمایه گذاری ۶ طرح بزرگ و ملی ۵۵ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها