افزونه جلالی را نصب کنید.

آبفا تجهیزات کاهنده آب در اماکن عمومی بندرعباس نصب می کند

  • کد خبر : 1340
  • 05 شهریور 1399 - 22:02
اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بررسی موضوع نصب تجهیزات کاهنده در اماکن عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا، منصور توسلی معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این جلسه با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف آب افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مصرف آب نیز افزایش یافته است که یکی از راه های مدیریت مصرف استفاده از شیرآلات کاهنده است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این راستا مجوز نصب شیرآلات کاهنده در اماکن عمومی را دارد و با نیازسنجی هایی که صورت گرفته نصب این شیرآلات بزودی آغاز می شود.

به گفته معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، نصب تجهیزات فتو الکتریک وشیر آلات اهرمی کاهنده مصرف در مراکز درمان و مدارس می تواند زمینه مناسبی برای مدیریت مصرف و پیشگیری از شیوع این ویروس در فصل پاییز باشد.

توسلی ادامه داد، این شیرآلات با نیاز سنجی هایی که صورت گرفته در مدارس حاشیه ای شهر بندرعباس و بیمارستان ها نصب خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های کادر درمانی در کنترل ویروس کرونا گفت: با توجه به اینکه مراکز بیمارستانی جزو مناطق پرخطر از نظر شیوع ویروس کرونا محسوب می شوند، نصب شیرالات هوشمند می تواند از تماس مستقیم دست با شیر آب در زمان شسشوی دست ها جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها