افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری دو نشست همزمان با کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان

  • کد خبر : 1438
  • 17 شهریور 1399 - 10:28
برگزاری دو نشست همزمان با کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به اهمیت تبیین و ترویج معارف صحیفه سجادیه در دانشگاه‌ها، گفت: در این راستا و همزمان با برگزاری دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)، دو نشست در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با محور تفسیر صحیفه سجادیه و سیره امام چهارم شیعیان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر پروفسور احسان کامرانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به برکات برگزاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) و تاثیر آن در جامعه اظهار کرد: واقعیت آن است که بسیاری از مسایل معنوی که انسان امروز تشنه دست یافتن به آنهاست در معارف سجادیه و به ویژه صحیفه سجادیه موج می زند.

 وی ادامه داد: صحیفه سجادیه، بسیاری از ریشه های فطری انسان را مطرح می کند، اگر بتوانیم آموزه‌های این اثر را به خوبی به جامعه و به ویژه در سطح بین الملل معرفی کنیم انسان های آزاده جذب آن می شوند و بسیاری از مولفه هایی که مقام معظم رهبری در حوزه بین الملل و به ویژه نسبت به جوانان غرب مطرح کردند محقق خواهد شد.

کامرانی در مورد نقش دانشگاه ها در نشر معارف سجادیه گفت: معتقدم آنچنان که دروسی در رابطه با آشنایی با قرآن کریم در دانشگاه ارایه شده است، باید واحد درسی برای صحیفه سجادیه نیز تعریف شود، این مهم منجر به آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان دانشگاهی با صحیفه خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد افزود: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور، با محور تفسیر صحیفه سجادیه و تبیین سیره امام سجاد(ع) دو نشست در محل دانشگاه برگزار می‌کند که به صورت آنلاین برای استادان و دانشجویان در بستر فضای پخش می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها