افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی؛

مدیران جدید در صبا فولاد خلیج فارس منصوب شدند

  • کد خبر : 1455
  • 17 شهریور 1399 - 22:14
مدیران جدید در صبا فولاد خلیج فارس منصوب شدند
مدیر عامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس، طی احکام جداگانه ای مدیران این شرکت را منصوب کرد

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از موج ؛ طی احکام جداگانه ای، محمد محسنی به عنوان سرپرست مدیریت کارخانه، احمد صرامی به عنوان سرپرست معاون اجرایی کارخانه و مهدی باقری به عنوان مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت صبا فولاد خلیج فارس منصوب شدند.

سعید بزرگی در مراسم معارفه مدیران جدید شرکت با تأکید بر لزوم بهره مندی از مدیران بومی در مجموعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس اظهار داشت: خداوند را شاکرم که مدیران توانمندی در استان هرمزگان حضور دارند تا بتوان در سمت‌های مهم مدیریتی در حوزه مدیریت کارخانه و منابع انسانی به ایشان اتکا کرد و از توانمندی و مدیریت آن‌ها بهره برد. 

بزرگی با اشاره به اینکه در گزینش مدیران شرکت صبا فولاد خلیج فارس به سوابق و توانمندی افراد توجه ویژه ای شده است، افزود: آقای محسنی در بخش‌های مختلف مدیریتی استان هرمزگان دارای سوابق مدیریتی  می‌باشد که می‌توان از تجربیات ارزنده ایشان در حوزه مدیریت کارخانه صبا فولاد خلیج فارس استفاده کرد.

وی اهمیت و نقش نیروی انسانی در رشد و توسعه سازمان را حیاتی دانست و خاطر نشان کرد: برای پیشرفت شرکت و دست یابی به اهداف موردنظر باید سرمایه‌های انسانی به درستی مدیریت شوند به همین جهت آقای باقری به دلیل تخصص در حوزه اداری و  منابع انسانی و سال‌ها فعالیت در بخش‌های  مدیریتی استان هرمزگان و به خصوص مدیریت در سطح دانشگاه‌های استان ، برای این امر مهم انتخاب شد.

مدیر عامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با بیان اینکه استفاده از جوانان خلاق و شایسته در عرصه مدیریت، لازمه رشد و پیشرفت کشور است، اظهار داشت:  آقای صرامی که از مدیران جوان در بخش‌ فولادی کشور است به عنوان  معاون اجرایی کارخانه انتخاب شد تا بتوان از تحول گرایی مدیران جوان در ساختار اجرایی  و مدیریت فنی امور کارخانه  شرکت صبا فولاد خلیج فارس بهره برد.

بزرگی در پایان جلسه بر لزوم هماهنگی همه‌ی مدیران شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نهادها و ارگان‌های دولتی و عمومی تأکید کرد و افزود: امیدواریم با هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در آینده‌ای نزدیک شاهد جهش تولید و تحقق چشم اندازهای شرکت صبا فولاد خلیج فارس باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها