افزونه جلالی را نصب کنید.
نماینده ولی فقیه هرمزگان در نشست با تعاونگران استان:

هدایت، حمایت و نظارت سه مسئولیت مهم در حوزه تعاون هرمزگان است

  • کد خبر : 1430
  • 17 شهریور 1399 - 7:58
هدایت، حمایت و نظارت سه مسئولیت مهم در حوزه تعاون هرمزگان است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هدایت، حمایت و نظارت بر تعاونی ها از مسئولیتهای مهم اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان است.

حجت الاسلام و المسلمین  ” محمد عبادی زاده” در نشست با تعاونگران استان به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون با بیان اینکه تعداد تعاونی های استان از متوسط کشوری بالاتر است اظهار کرد: این امر نتیجه توجه و تلاش برای ارتقای این بخش اقتصادی است ولی با توجه به مشکلاتی که در این حوزه نیز وجود دارد، باید با حمایت و نظارت جدی در جهت اسیب شناسی و رفع موانع آنها کمک کرد.

 وی افزود: راه اندازی مرکز داوری اتاق تعاون استان اقدام ارزشمندی است که در جهت تسریع کار تعاونی ها و حل مشکلات حقوقی پیش روی آنها انجام شده است.

امام جمعه بندرعباس، نقش تعاونی ها در اقتصاد مردمی را مهم عنوان و اضافه کرد: تعاونی ها برای ورود مردم به بخش اقتصاد می توانند مهم ترین نقش را داشته باشند و این بخش حلقه اتصال بخش خصوصی و دولتی است.

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه بر توازن بین فعالیت تعاونی ها در استان تاکید کرد و گفت: باید اصل تعاونی را تبیین و تبدیل به یک گفتمان کرد که این امر باید از طریق رسانه ها و امامان جمعه ترویج و تبدیل به فرهنگ شود.

وی بر برون سپاری فعالیتها و خدمات توسط دولت تاکید واظهارداشت: تقویت بخش تعاون از جمله اتاق تعاون منجر به تقویت تعاونی ها می شود.

در این نشست مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از تعاون بعنوان مردمی ترین بخش اقتصاد نام برد و گفت: تعاون حلقه اتصال اقتصاد به عدالت اجتماعی است .

هادی ابراهیمی افزود: ۲/۳ درصد مجموع تعاونی های کشور مربوط به هرمزگان است و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر عضو تعاونی های استان هستند.

وی اظهارداشت:  3 هزار تعاونی فعال استان در بخش و گرایش های مختلف اقتصادی ازجمله کشاورزی، صنعت، معدن، دریا، آبزی‌پروری فعالیت می کنند.

وی گفت: در هفته تعاون هشت طرح تعاونی  در بخشهای مختلف آماده افتتاح است.

ابراهیمی افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی که در ابعاد مختلف اقتصادی در هرمزگان وجود دارد و حضور فعال تعاون گران هرمزگان نشان‌دهنده زمینه بسیار خوبی است که تعاون می‌تواند در بخش‌های مختلف به‌عنوان پیشران توسعه استان فعال باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1430

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها