افزونه جلالی را نصب کنید.
شهردار بندرعباس:

بازگشایی حمل و نقل عمومی بر اساس دستورات ستاد کرونا/کاهش شدید درآمدهای شهرداری

  • کد خبر : 1497
  • 19 شهریور 1399 - 8:05
بازگشایی حمل و نقل عمومی بر اساس دستورات ستاد کرونا/کاهش شدید درآمدهای شهرداری
شهردار بندرعباس گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و نیاز خانواده‌ها به استفاده از حمل و نقل عمومی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها بر اساس دستورات ستاد کرونای استان برای خدمات‌رسانی در شرایط کنونی هدایت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایمنا عباس امینی‌زاده اظهار کرد: در تصمیم‌گیری‌هایی که به خدمات عمومی شهروندان مربوط می‌شود تابع تصمیمات ستاد کرونای استان هستیم و تا زمانی که برای راه‌اندازی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی شهری مجوزهای لازم داده نشود این ناوگان بنا بر دستورات قبلی اداره می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از حمل و نقل عمومی و درخواست و نیاز شهروندان همزمان با بازگشایی مدارس گفت: چاره‌ای جز رعایت دستورات ستاد کرونا نداریم، اما به محض صدور مجوز لازم، حمل و نقل عمومی به حالت عادی باز می‌گردد.

شهردار بندرعباس با اشاره به فعالیت سرویس‌های مدارس افزود: ساماندهی سرویس‌های مدارس در دستور کار قرار دارد، اما این موضوع نیز با توجه به پروتکل بهداشتی ستاد کرونا اجرایی می‌شود و شهرداری بندرعباس نیز در این زمینه نظارت کامل را خواهد داشت.

وی ادامه داد: شرایط ناشی از شیوع کرونا بر حوزه درآمدی شهرداری تأثیر بسیار زیادی داشته است تا آنجا که تنها ۲۵ تا ۳۰ درصد این درآمد در دوران کرونا محقق می‌شود.

امینی زاده افزود: شهرداری بندرعباس در تأمین منابع با کاهش شدید روبرو بوده که این امر بر دیگر حوزه‌ها نیز اثر داشته است.

وی تصریح کرد: اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی به دلیل قرار داشتن در شرایط کرونایی متوقف شده یا به کندی پیش می‌رود، اما به دنبال فعال سازی دوباره این پروژه‌ها هستیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها