افزونه جلالی را نصب کنید.

اصحاب رسانه هرمزگان توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند

  • کد خبر : 1734
  • 24 شهریور 1399 - 8:24
اصحاب رسانه هرمزگان توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند
اصحاب رسانه استان هرمزگان با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام توسط نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
و اِذْ قالَ عیسَی اْبْنُ مَرْیَمَ یا بَنی اِسْرائیلَ اِنّی رَسوُلُ اْللّهِ اِلَیْکُمْ مُصَدِّقاً لِما بَیْنَ یَدَیَّ مِنَ اْلتَوْراتِ وَ مُبَشِّراً بِرسُولٍ یَأْتی مِنْ بَعْدی اِسْمُهُ اَحْمَدْ فَلَمّا جاءَهُمْ بِالْبَیِّناتْ قالوُا هذا سِحْرٌ مُبینْ – الصف ۶
اهانت دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام صلوات الله علیه و آله به بهانه آزادی قلم از شعله های کینه های نفاق گونه ای خبر می دهد  که  در دلهای دین ستیزان غربی سر بر آورده و اسلام ستیزی مدعیان دروغین احترام به آزادی عقیده در غرب را هویدا ساخته است.
توطئه صهیونیستی هتک حرمت پیامبر اسلام در حالی آزادانه در غرب انجام می گیرد که هر گونه تشکیک در موضوع هلوکاست مجرمانه بوده و برای آن مجازات در نظر گرفته شده است ،  این آزادی قانونی توسط  دولت های غربی بی گمان نشان دهنده  حمایت آنها  از هتاکان  و دین ستیزان است.      
اقدامات مذبوحانه نشریات صهیونیستی تلاشی برای  اختلاف افکنی مذهبی  در سرزمینهایی است که ملتهای آن  اسلام را راه نجات از زندگی پوشالی و بی هدف ترسیم شده توسط رژیم های سرمایه داری یافته اند و هر روز موج اسلام خواهی و گرایش به این دین فطری بیشتر می شود.
دشمنان اسلام باید بدانند هر گونه اهانت به پیامبر اسلام  اهانت به پیروان اوست که اکنون  یک چهارم جمعیت جهان را تشکیل می دهند و این اقدامات هتاکانه  عاقبت به ضرر رژیم های اسلام ستیز خواهد بود.
اصحاب رسانه خطه مدافعین تنگه هرمز ضمن محکومیت اقدام اهانت آمیز نشریه شارلی ابدو از سازمانهای بین المللی ، دستگاه دیپلماسی و قضایی کشور می خواهد تا با پیگیری موضوع ، برخورد جدی برای این اقدام اهانت انگیز و توطئه انگیز  را در دستور کار خود قرار دهند و قلوب جریحه دار مسلمانان را تسکین دهند.


اصحاب رسانه استان هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها