افزونه جلالی را نصب کنید.

اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا و شهرداری بندرعباس مشخص شدند

  • کد خبر : 1731
  • 24 شهریور 1399 - 0:04
اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا و شهرداری بندرعباس مشخص شدند
یکصد و نودمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار " انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بندرعباس و معرفی اعضای محترم در کمیسیونهای شهرداری بندرعباس" با حضور ۱۰ نفر از اعضا و غیبت جواد بلارک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، یکصد ونودمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار جلسه ” انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بندرعباس و معرفی اعضای محترم در کمیسیونهای شهرداری بندرعباس” برگزار شد که پس از رأی‌گیری در صحن شورا اعضای  کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر بندرعباس مشخص شدند.

در این جلسه برای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس احمد عامری سیاهوئی، کیانوش جهانبخش، مجید عسکری زاده، اسماعیل بواشه، فاطمه جراره نامزد شدند که کلیه کاندیداها با اکثریت آرا به عضویت این کمیسیون در آمدند.

برای کمیسیون سلامت، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس مجید عسکری زاده، فاطمه جراره، فرزانه آرامش، رضا حیدری زاده، اسلام باوقار نامزد شدند که کلیه کاندیداها با اکثریت آرا به عضویت این کمیسیون در آمدند.

برای کمیسیون بودجه و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر بندرعباس فیصل دانش، جواد بلارک، آبتین امیری، رضا حیدری زاده، فرزانه آرامش و فاطمه جراره نامزد شدند که رضا حیدری زاده ، آبتین امیری ، فیصل دانش ، فرزانه آرامش و جواد بلارک به عضویت این کمیسیون در آمدند.

برای کمیسیون فنی و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس اسماعیل بواشه، رضا حیدری زاده، فیصل دانش، اسلام باوقار و مجید عسکری زاده نامزد شدند که کلیه کاندیداها با اکثریت آرا به عضویت این کمیسیون در آمدند.

برای کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر بندرعباس کیانوش جهانبخش، آبتین امیری، احمد عامری سیاهوئی، جواد بلارک و فیصل دانش نامزد شدند که کلیه کاندیداها با اکثریت آرا به عضویت این کمیسیون در آمدند.

برای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس اسلام باوقار، فرزانه آرامش، آبتین امیری، کیانوش جهانبخش، جواد بلارک و اسماعیل بواشه نامزد شدند که آبتین امیری و کیانوش جهانبخش ، اسماعیل بواشه ، اسلام باوقار و جواد بلارک به عضویت این کمیسیون در آمدند.

در ادامه جلسه پس از رای گیری، اعضای شورای شهر در کمیسیون های شهرداری نیز  انتخاب شدند.

-کمیسیون معاملات: کیانوش جهانبخش 
-کمیسیون بدوی ماده  100: فیصل دانش و مجید عسکری زاده
– کمیته مشورتی فنی ، حقوقی و مالی شهرداری: اسلام باوقار- فاطمه جراره- فرزانه آرامش- رضا حیدری زاده
-کمیسیون ماده ۷۷ :جواد بلارک و رضا حیدری زاده
– کمیسیون عالی سرمایه گذاری: مجید عسکری زاده 
-کمیته حقوقی: فیصل دانش و کیانوش جهانبخش
– کمیته فنی: اسماعیل بواشه- مجید عسکری زاده- رضا حیدری زاده- فرزانه آرامش
– کمیسیون تحویل موقت و قطعی پروژه های عمرانی  : آبتین امیری
-کمیسیون ماده ۳۸: فیصل دانش
– کمیسیون ماده ۱۴ : اسلام باوقار 
-کمیته رفاه: اسلام باوقار

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها