افزونه جلالی را نصب کنید.
قائم مقام مدیرعامل آبفاهرمزگان:

افزایش ظرفیت آبی در شهرستان سیریک / روند تامین آب در کوهستک بهبود می یابد

  • کد خبر : 1764
  • 28 شهریور 1399 - 1:30
افزایش ظرفیت آبی در شهرستان سیریک /  روند تامین آب در کوهستک بهبود می یابد
قائم مقام مدیرعامل آبفا هرمزگان با اشاره به مشکل محدودیت منابع آبی استان، اظهار داشت: در برخی مناطق با توجه به ظرفیت آبی موجود و تا زمان رفع اساسی چالش کم آبی، ناگزیر به نوبت بندی آب هستیم.

احمد شاکری در خصوص انتشار خبر « هفته ای دو ساعت سهمیه شهروندان کوهستکی» در شبکه های اجتماعی، گفت:  با توجه به اینکه در شهرستان سیریک با کمبود آب مواجه ایم، ناگزیر نوبت بندی در شهر کوهستک هر ده روز یکبار به مدت سه شبانه روز انجام می شود که در نتیجه این خبر صحت ندارد.

وی افزود: در حال حاضر به کمک مشارکت مردمی پروژه اصلاح و توسعه خط انتقال آب به طول ۲ هزار متر در شهر کوهستک در حال اجراست که با اتمام آن روند تامین آب این شهر بهبود می یابد.

به گفته شاکری؛ همچنین این مجموعه پروژه انتقال آب از منطقه تلنگ شهرستان میناب به شهر سیریک( به طول ۴۰ کیلومتر) را در دست مطالعه دارد و پیگیری های لازم جهت تامین اعتبار این پروژه در حال انجام است. وی اضافه کرد: با اجرای این پروژه مشکل کمبود آب در شهر کوهستک به طور کامل برطرف خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل آبفا استان تصریح کرد: بهره برداری از آب شیرین کن ۳ هزار مترمکعبی زیارت و توسعه آب شیرین کن سیریک از دیگر اقدامات آبفا در شهرستان سیریک است که با تکمیل این پروژه ها شاهد افزایش ظرفیت منابع آبی این شهرستان خواهیم بود. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها