افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر امور آبفا جزیره هرمز:

امروز مشکل کاهش فشار آب در جزیره هرمز برطرف می شود

  • کد خبر : 1920
  • 05 مهر 1399 - 17:29
امروز مشکل کاهش فشار آب در جزیره هرمز برطرف می شود
مدیر اداره آب و فاضلاب جزیره هرمز دلیل کم شدن فشار آب برخی مشترکین جزیره هرمز را خرابی هایپر پمپ آب شیرین کن 800 مترمکعبی بیان کرد و گفت: این مشکل با نصب و راه اندازی هایپر پمپ جدید بر روی این آب شیرین کن تا پایان امروز برطرف می‌شود.

شبیر حری هرمزی افزود: در حال حاضر آب مشترکان هرمز از طریق سه دستگاه آب شیرین کن در مجموع به ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز تامین می شود که به دلیل فرسودگی تاسیسات این آب شیرین کن ها و عدم امکان خرید مجدد قطعات به دلیل تحریم ها، میزان ظرفیت در مدار تولید کمتر از ظرفیت اسمی است.

وی با بیان اینکه نیاز آبی این جزیره ۲ هزار مترمکعب در شبانه روز است و ۵۰۰ مترمکعب کمبود آب داریم، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با نصب هایپر پمپ جدید بخش عمده ای از مشکل کمبود آب مشترکان این جزیره بر طرف شود.

هرمزی همچنین از احداث یک سایت آب شیرین کن جدید با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز در این جزیره خبر داد و گفت: با احداث و راه اندازی این پروژه مشکل کمبود آب جزیره مرتفع می شود.

به گفته وی؛ این هایپر پمپ تولید داخل بوده که با پیگیری های مدیرعامل آبفا هرمزگان و تاکید مدیریت عالی استان بر رفع مشکل کمبود آب در این جزیره سرانجام خریداری و در حال نصب است.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از مردم جزیره هرمز به دلیل قطعی و یا افت فشار آب در دو روز اخیر، علت آن را نصب هایپر پمپ جدید بیان کرد و گفت: این مشکل تا پایان امروز برطرف می شود.  

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها