افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید وزیرجهاد کشاورزی از بندر شهید رجایی و روند تخلیه نهاده ها

  • کد خبر : 1905
  • 05 مهر 1399 - 17:10
بازدید وزیرجهاد کشاورزی از بندر شهید رجایی و روند تخلیه نهاده ها
وزیرجهاد کشاورزی از بندر شهید رجایی و روند تخلیه نهاده ها با همراهی رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان از بندر شهید رجایی و روند تخلیه نهاده ها بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، دکتر خاوازی وزیرجهادکشاورزی صبح امروز در سفر به استان هرمزگان با عزیمت به بندر شهید رجایی از مهمترین بنادر کشور در حوزه تجارت خارجی و واردات و صادرات ، از نزدیک از روند تخلیه نهاده ها بازدید کرد.

دکتر خاوازی وزیرجهادکشاورزی در این سفر ، دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری را همراهی می کند و قرار است در ادامه برنامه های این سفر جلسه اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان نیز برگزار شود و در این جلسه به مسائل و مشکلات پیش رو و طرح های در دست توسعه استان پرداخته شود.
همچنین جلسه ای در خصوص مسائل گمرکی نیز برگزار می شود و حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان و تبیین برنامه های دولت برای تحقق جهش تولید از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهور و دکتر خاوازی وزیرجهادکشاورزی در سفر به این استان است.

گفتنی است؛ در این سفر وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس کل بانک مرکزی و رییس بنیاد مستضعفان همراه معاون‌ اول رییس جمهور هستند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها