افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور معاون اول رئیس جمهور:

۱۲ طرح دریایی و بندری در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 1923
  • 05 مهر 1399 - 17:34
۱۲ طرح دریایی و بندری در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان، 12 طرح دریایی و بندری به ارزش 1400 میلیارد ریال با حضور دکتر اسحاق جهانگیری، به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، “اسحاق جهانگیری” معاون اول رئیس جمهور که روز شنبه پنجم مهر، به منظور افتتاح چندین طرح فولادی، درمانی، دریایی و بندری و همچنین شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی به استان هرمزگان سفر کرده بود، با حضور در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس، ۱۲ طرح را در حوزه زیرساخت های دریایی، بندری ، مخابراتی و گردشگری دریایی را افتتاح کرد.
“محمد راستاد” معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان این آیین افتتاح گفت: پروژه های مذکور در حوزه های زیر ساخت های دریایی، بندری، مخابراتی و گردشگری دریایی است که در سراسر استان احداث و امروز با حضور معاون اول رییس جمهور و هیات همراه به بره برداری رسید.
وی این طرح ها را شامل احداث پایانه ترانزیت و صادراتی، احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، احداث ۱۲ پست اسکله شناور گردشگری در نقاط مختلف سواحل استان، بازسازی اسکله ۱۶ تا ۲۰ بندر شهید رجایی، نوسازی خطوط ریلی خط ۴ راه آهن بندر شهید رجایی عنوان کرد.
راستاد تحویل و بهره برداری از یک فروند بارج جمع آوری آلودگی و قایق تناب گیر و چندین پروژه مخابراتی را از دیگر پروژه های حوزه دریایی و بندری برشمرد و گفت: تمامی این طرح ها به شکل نمادین با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، اسلامی وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان در بندر شهید رجایی مورد بهره برداری قرار گرفتند.
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی هزینه کرد طرح های مذکور را ۱۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم آن را ۳۱۲ نفر اعلام کرد.
شایان ذکر است؛ شرکت در جلسه مشترک گمرک، بنادر و دریانوردی، صمت و بانکها به ریاست معاون اول رییس جمهور در محل بندر شهید رجایی از دیگر برنامه های است که هم اکنون در محل بندر شهید رجایی در حال برگزاری می باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها