افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

مهار لکه های نفتی در خلیج فارس با ورود دستگاه قضایی

  • کد خبر : 1936
  • 06 مهر 1399 - 23:09
مهار لکه های نفتی در خلیج فارس با ورود دستگاه قضایی
رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رسیدگی قضایی به موضوع آلودگی نفتی در خلیج فارس و انجام اقدامات لازم برای رفع آن خبر داد.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر آلودگی گسترده نفتی در بخش هایی از نوار ساحلی جزیره قشم با صدور دستور قضایی، ادارات محیط زیست و بنادر و دریانوردی قشم مأمور بررسی موضوع شدند که در نتیجه تحقیقات، آلودگی نفتی در نزدیکی روستای رمچاه مشاهده و تأیید شد.

وی خاطر نشان کرد: با گزارش موضوع توسط ادارات متولی ، در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور صیانت از محیط زیست، موضوع از سوی دادستان عمومی و انقلاب قشم مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه تحقیقات، شناور متخلف و منشاء این آلودگی شناسایی و دستور انتقال آن به محلی دیگر به منظور رفع مشکلات و بررسی های لازم صادر شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: فوراً دستورات قضایی به منظور اعزام شناورهای مخصوص جهت رفع لکه های نفتی به محل صادر شد و در نتیجه اقدامات لازم جهت جمع آوری تمامی آلودگی های ایجاد شده صورت پذیرفت.

صالحی در ادامه افزود: در پی اقدامات فوری انجام شده از گسترش آلودگی و تخریب محیط زیست در منطقه جلوگیری شد و بررسی ها به منظور تعیین میزان خسارات وارده و مقصرین احتمالی ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام می گردد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها