افزونه جلالی را نصب کنید.

پایان خاموشی ها در پارک های محله ای منطقه یک شهرداری بندرعباس

  • کد خبر : 1939
  • 07 مهر 1399 - 9:43
پایان خاموشی ها در پارک های محله ای منطقه یک شهرداری بندرعباس
سرپرست منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: مشکلات روشنایی تمامی پارک های محله ای و میدان های منطقه یک شهرداری در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری بندرعباس، پطرس ترابی با بیان اینکه خاموشی پارکها باعث می‌شود تا شهروندان نتواند به درستی از این فضاها استفاده کنند، افزود: به همین دلیل به دنبال رفع خاموشی پارک های محلی و میدان ها هستیم که محیطی مناسب برای استفاده خانواده ها فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه گاهی کابل ها و تجهیزات روشنایی پارکها سرقت شده و همین امر یکی از دلایلی است که باعث خاموشی ها در پارک ها می شود، تصریح کرد: با توجه به استفاده گسترده مردم از پارک‌ها و با هدف حفظ شادابی شهر و رفع مشکلات روشنایی، رفع خرابی خاموشی فضاهای سبز، از نیازهای ضروری شهری محسوب می شود.

سرپرست منطقه یک شهرداری خاطرنشان کرد: در زمینه حفظ و نگهداری پارکها و فضای سبز نیاز به همکاری و تعامل بیشتر شهروندان داریم تا بتوانیم خدمات رسانی به آنان را افزایش و باعث جلب رضایت مردم باشیم.

ترابی با بیان اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی شهر، شهروندان بیشتر در شبها به دنبال استفاده از پارک‌ها هستند یادآور شد: روشنایی پارکها باعث ایجاد امنیت بیشتر برای استفاده خانواده و فرزندان آنان خواهد شد.

وی فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده شهروندان را از وظایف اصلی شهرداری برشمرد و گفت: همه پارک‌ها و میادین محدوده منطقه یک شهرداری در حال بهسازی روشنایی است که به زودی به اتمام خواهد رسید.

سرپرست منطقه یک شهرداری ادامه داد: روشنایی میدان های دفاع مقدس، جهله، صادقیه، پارک های شهدا، بانوان، قائم، دولت، غدیر ، ولایت و سایر فضاهای سبز بهسازی و در حال انجام است که طبق برنامه زمانبندی شده انجام خواهد شد.

ترابی در پایان گفت: وجود روشنایی مناسب در پارک ها باعث می شود شهروندان با امنیت خاطر بیشتر بتوانند از این فضاها استفاده کنند و از سوی دیگر روشنایی پارک ها باعث شادابی و نشاط سر زندگی بیشتر شهر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها