افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری آزمون اختبار تبدیل وضعیت قضات هرمزگان

  • کد خبر : 1993
  • 11 مهر 1399 - 17:35
برگزاری آزمون اختبار تبدیل وضعیت قضات هرمزگان
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان هرمزگان از برگزاری آزمون اختبار تبدیل وضعیت 20 نفر از قضات استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مرتضی جمشیدی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان هرمزگان از برگزاری آزمون اختبار تبدیل وضعیت ۲۰ نفر از قضات استان هرمزگان خبر داد.

وی اعلام کرد: بنا به پیگیری‌های رییس کل دادگستری استان به منظور تأمین کادر قضایی دستگاه قضایی استان، آزمون اختبار ۲۰ نفر از قضات رسمی آزمایشی این استان به صورت کتبی برگزار شد و قضات شرکت کننده در آزمون، بعد از قبولی و طی مراحل اداری به رسمی قطعی تبدیل وضعیت پیدا خواهند کرد.

جمشیدی با بیان اینکه این آزمون به صورت کتبی در مرکز استان برگزار شده است افزود: آزمون اخیر برای قضاتی که در اولویت هستند و بر اساس اعلام نظر کمیسیون نقل و انتقالات و تأکید رییس کل دادگستری استان، برای تبدیل وضعیت آنها برگزار شده است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان هرمزگان یادآور شد: آزمون اختبار هر ساله به صورت حضوری و متمرکز در مرکز استان برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این آزمون بنا به پیشنهاد دادگستری کل استان به صورت کتبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در صورت اشراف کامل شرکت کنندگان در آزمون اختبار به قوانین و مقررات پست قبلی و بعدی خود و کسب حد نصاب علمی، با تبدیل وضعیت آن‌ها از آزمایشی به رسمی موافقت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها