افزونه جلالی را نصب کنید.
مديرعامل آبفا هرمزگان خبر داد:

تحقق وعده آبفا برای کاهش تنش آبی در روستای سلخ /ظرفیت آب شیرین کن سَلَخ افزایش یافت

  • کد خبر : 2054
  • 13 مهر 1399 - 14:19
تحقق وعده آبفا برای کاهش تنش آبی در روستای سلخ /ظرفیت آب شیرین کن سَلَخ افزایش یافت
مديرعامل آبفا هرمزگان از افزايش ظرفيت آب شيرين كن سَلَخ خبر داد و گفت: با ارتقاء ظرفيت اين آب شيرين كن به 900 متر معكب در شبانه روز، بخش عمده نياز آبي روستاهاي سلخ و گامبرون تامين مي شود.

امین قصمی اظهار کرد: با اجرای تعهدات سرمایه گذار جدید و ایجاد تاسیساتی نظیر مخزن و سیستم پیش تصفیه،  تا پایان شش ماهه دوم امسال این آب شیرین کن به ظرفیت نهایی ۱۲۰۰ مترمکعب می رسد.

وی گفت: ظرفیت در مدارِ این آب شیرین کن طی شش ماه گذشته به علت فرسودگی تاسیسات و عدم انجام تعهدات سرمایه گذار قبلی، ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز بوده است که در نتیجه این روستاها با مشکل کمبود مواجه بودند.

مدیرعامل آبفا استان ادامه داد، در حال حاضر آب شرب روستاهای سَلَخ و گامبرون با ظرفیت ۹۰۰ مترمکعب از طریق شبکه آب روستایی توزیع می شود در حالی که پیش از این آبرسانی به روستاهای مذکور به صورت سیار و هر دو هفته یکبار انجام می شد. 

به گفته قصمی، با بهره برداری از ظرفیت نهایی آب شیرین کن سَلَخ آب شرب مورد نیاز دو روستای سلخ و گامبرون  با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر تامین و بخشی از وعده های آبفا برای کاهش تنش آبی در روستاهای جزیره قشم محقق می شود. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها