افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:

استمرار پیگیری ها برای حل مشکلات تجار و بازرگانان / برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی

  • کد خبر : 2096
  • 14 مهر 1399 - 20:02
استمرار پیگیری ها برای حل مشکلات تجار و بازرگانان / برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی
رییس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: استمرار پیگیری ها برای حل مشکلات تجار و بازرگانان یکی از مهم ترین وظایف و اهداف پیش رو است زیرا در معیشت مردم ریشه دارد.

علی صالحی، رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان دیداحمیدرضا مومنی ؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم برخورد قاطع با قانون شکنان و جدیت در کار و اقدام عاجل برای برخورد با متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی تأکید کرد.

وی همچنین بیان داشت: استمرار پیگیری ها برای حل مشکلات تجار و بازرگانان یکی از مهم ترین وظایف و اهداف پیش رو است زیرا در معیشت مردم ریشه دارد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز اظهار داشت: حمایت دستگاه قضا در حفظ و پیگیری حقوق عامه، مشوق ما در اجرای دقیق تر وظایف مان است.

حمیدرضا مومنی در ادامه از رسیدگی قاطع دادگستری استان هرمزگان درخصوص پرونده های مختلف از حقوق انسانی گرفته تا محیط زیستی در جزیره قشم، قدردانی کرد.

وی پیگیری وضعیت فعالان اقتصادی و لزوم حمایت از سرمایه گذاران در منطقه را نیاز چرخش اقتصاد این جزیره استراتژیک دانست و عنوان داشت: پشتیبانی های دستگاه قضایی در صیانت از اراضی ملی و دولتی چه در شهرستان و چه در استان، برای ما بسیار امیدبخش است و کمک می کند تا در مسیر درست با گام های استوارتری قدم برداریم.

مومنی همچنین با اشاره به دستور توقف پروژه پرورش میگو که در عرصه و حریم اثر ژئوسایتی و طبیعی گنبد نمکی قشم صورت گرفته بود، گفت:این مطلب که ریاست دادگستری و دادستان مرکز استان حامی حقوق ملی و محیط زیست هستند مایه فخر و مباهات است.

گفتنی است، در دیدار رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با رییس کل دادگستری استان هرمزگان، مدیر امور حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها