افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان خبر داد:

برگزاری جلسه کمیته سلامت نظام اداری و حقوق شهروندی در اداره کل شیلات هرمزگان

  • کد خبر : 2203
  • 17 مهر 1399 - 14:24
برگزاری جلسه کمیته سلامت نظام اداری و حقوق شهروندی در اداره کل شیلات هرمزگان
معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان از تشکیل جلسه کمیته سلامت نظام اداری و حقوق شهروندی بمنظور برنامه ریزی کنترل و اصلاح گلوگاه های فساد اداری ، بحث و بررسی پیرامون آسیب شناسی وضع موجود ، فرهنگ سازی مبتنی بر اصلاح رفتار مدیران و کارکنان ، حقوق متقابل مردم و دستگاه ها با حضور ، مسئول نمایندگی ولی فقیه و روسای ستادی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالکریم ستوده با بیان اینکه این جلسه با پیگیری بازرسی اداره کل شیلات هرمزگان برگزار گردید گفت: سلامت نظام اداری از اهداف مهم نظام اسلامی است در همین راستا گلوگاه های فساد ، شیوه ها و روش های مبارزه با آن می بایست توسط اعضای کمیته مشخص شود .

وی  ادامه داد: شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق و ارتقای سلامت اداری از طریق اصلاح فرآیندهای اداری و بکارگیری نظام موثر برای پیشگیری و مقابله با تخلفات، قصور و کوتاهی در انجام وظایف سازمانی ضروری است.

ستوده تصریح کرد: در سال‌جاری باید تلاش بیشتری در زمینه حفظ سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی داشته باشیم و بایستی تک تک همکاران عضو در خصوص شناسایی گلوگاههای فساد در صورت وجود و ارائه راهکارهای پیشگیری با حساسیت بیشتری اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها