افزونه جلالی را نصب کنید.

سند توسعه تعاون استان هرمزگان تدوین می‌شود

  • کد خبر : 2264
  • 23 مهر 1399 - 9:13
سند توسعه تعاون استان هرمزگان تدوین می‌شود
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان از تدوین سند توسعه تعاون این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، هادی ابراهیمی در جلسه کمیته آموزش و پژوهش این اداره‌کل گفت:وزارت تعاون در رسالت خود به رشد و توسعه تعاونی به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام اقتصادی و فقه اسلامی می‌ پردازد.
وی با اشاره به اینکه به منظور به کار بستن ابتکارها و برنامه‌ ها باید به اعضای تعاونی‌ها تحرک داد و زمینه تشویق افرادی که راهکارها را می‌شناسند، فراهم کرد، افزود: سند توسعه بخش تعاون استان هرمزگان در راستای توانمندسازی این حوزه بسیار مهم در دستور کار قرار دارد.
این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: این سند مبنایی برای فعالیت های بخش تعاون استان خواهد بود که بزودی مراحل تدوین آن به انجام می‌رسد.
ابراهیمی در بخش دیگری از این جلسه به تدوین طرح توسعه اجتماعی استان اشاره و اظهار کرد: برای عملیاتی کردن طرح توسعه اجتماعی استان نیازمند همراهی بخش دانشگاهی به عنوان مجری بخش پژوهشی هستیم.
وی افزود: سند توسعه اجتماعی و فرهنگی هرمزگان می‌تواند به توسعه همه‌جانبه استان از جمله توسعه فرهنگی، اجتماعی و در راستای برطرف کردن معضلات و آسیب‌های اجتماعی کمک کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: پژوهش، فعالیتی منسجم برای رسیدن به ‌شناختی روشن‌تر از مفاهیم پیرامون بوده و در مجموع، راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق‌های تازه برای آینده است که با توجه به اهمیت این مسئله، اجرای طرح‌های پژوهشی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.
ابراهیمی در ادامه نیز عنوان کرد: انتخاب یک طرح از میان موضوعات ارائه شده توسط دانشگاه هرمزگان و جهاد دانشگاهی استان با موضوع تدوین سند توسعه اجتماعی استان، در صورت تکمیل و ارایه کامل، بخشی از نیازهای پژوهشی این اداره‌کل را مرتفع می‌کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها