افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس گروه امور اجتماعی و رفاهی صیادان شیلات هرمزگان خبر داد:

گرامی داشت روز دریای تمیز و بندر پاک در بنادر صیادی استان

  • کد خبر : 2395
  • 06 آبان 1399 - 15:12
گرامی داشت روز دریای تمیز و بندر پاک در بنادر صیادی استان
رئیس گروه امور اجتماعی و رفاهی صیادان شیلات هرمزگان از گرامی داشت روز دریای پاک در بندر صیادی کنگ و سایر بنادر صیادی استان ، با حضور جامعه صیادی و جمعی از مسئولین منطقه و بارعایت دستورالعمل های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عزیزا… صادقی با اشاره به اهمیت روز دریای پاک در فرهنگ سازی و ارتقای  بیش از پیش حفاظت از محیط زیست و نهادینه کردن این مهم گفت: بیش از یک دهه است که صیادان استان هرمزگان که حامی و دلسوز محیط زیست به ویژه محیط زیست دریایی هستند در یک اقدام فرهنگی هرساله روز پنجم آبان اقدام به پاک سازی سواحل و بنادر صیادی از زباله ها و آلودگی های فیزیکی می نمایند.
وی با بیان اینکه  این امر با هدف آمادگی در اقدام گروهی جهت نگهداری بهینه از بنادر صیادی صورت گرفته است افزود: خوشبختانه این اقدام نمادین هرساله از سوی صیادان به ویژه با محوریت قرار دادن صیادان جوان به صورت خود جوش در بنادر صیادی استان انجام می گردد.
صادقی افزود: امید است در سال های آینده با رهایی از ویروس منحوس کرونا بتوانیم این برنامه غنی و فرهنگ ساز را به صورت پررنگ تری برگزار نمائیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها