افزونه جلالی را نصب کنید.

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر نقش مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح در صیانت از صلابت و اقتدار حافظان حریم کشور

  • کد خبر : 2432
  • 09 آبان 1399 - 15:02
تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر نقش مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح در صیانت از صلابت و اقتدار حافظان حریم کشور
رئیس کل دادگستری هرمزگان در مراسم معرفی دادستان جدید نظامی این استان ، بر نقش مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح در صیانت از صلابت و اقتدار حافظان حریم کشور تأکید کرد.

مراسم معارفه دادستان جدید نظامی هرمزگان با حضور ابراهیم مهرانفر معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح ، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان، حبیب تکین رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و شماری از مسئولان استانی در محل سالن یاس نیروی انتظامی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به دستاوردهای شگرف و خیره کننده نظامی جمهوری اسلامی ایران و حضور تأثیر گذار نیروهای نظامی کشورمان در خلیج فارس، نقش سازمان قضایی نیروهای مسلح را در حمایت و صیانت از اقتدار و صلابت حافظان حریم کشور ، بسیار حائز اهمیت برشمرد.

علی صالحی در ادامه توجه به پیشگیری های وضعی و اجتماعی را در کاهش آمار ارتکاب جرایم و تخلفات مؤثر ارزیابی کرد و حفاظت از دستاوردهای نیروهای مسلح، شناسایی گریزگاه های جرم ، انسداد روزنه های نفوذ دشمن و رسیدگی صریح و قاطع به جرائم و تخلفات خاص نظامی را از مهمترین وظایف سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد.

وی همچنین با تأکید بر موقعیت استراتژیک استان هرمزگان به واسطه مرزهای طولانی دریایی ابراز امیدواری کرد: انتصاب محمد رضا حیدری افشار به عنوان داستان نظامی هرمزگان در راستای سیاستهای ابلاغی ، منشأ خیر و برکت برای استان باشد.

در ادامه این مراسم ، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور نیز ، جامعه با ثبات و موفق را حاصل تلاش انسان های متدین و عاقل عنوان کرد و بر لزوم برقراری عدالت به عنوان آرمان اساسی همه انسان ها تأکید کرد.

ابراهیم مهرانفر تصریح کرد: امنیت رکن اصلی جامعه است و فعالیت های اقتصادی، دانشگاه ها و همه کارگزاران نظام در سایه ایجاد امنیت به موفقیت می رسند که این امنیت توسط نیروهای مسلح به جامعه ارزانی شده است لذا تکلیف داریم با خود سازی و عمل به وظیفه، نگاهی مسئولانه به این موضوع داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم اصلاح ساختار و قوانین فساد ستیز در دوره تحول دستگاه قضایی ابراز داشت: در چشم انداز هزار و چهارصد و چهار؛ اقتدار، کارآمدی، تحول گرایی و اخلاق حرفه ای مد نظر است.

گفتنی است در این مراسم محمد رضا حیدری افشار به عنوان دادستان نظامی استان هرمزگان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها