افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در شورای بخش کشاورزی: 

لزوم حمایت از مراکز تولید بذر و نهال/شهرک های کشاورزی فرصتی برای بهره برداران و موثر در کاهش هزینه ها

  • کد خبر : 2467
  • 14 آبان 1399 - 16:39
لزوم حمایت از مراکز تولید بذر و نهال/شهرک های کشاورزی فرصتی برای بهره برداران و موثر در کاهش هزینه ها
رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در شورای بخش کشاورزی گفت: شهرک های کشاورزی فرصتی برای بهره برداران و موثر در کاهش هزینه ها است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ، علی باقرزاده همائی در نشست امروز شورای بخش کشاورزی با اشاره به اینکه مجتمع‌ها و شهرک‌های کشاورزی، محیط‌های کنترل‌شده تولید محصولات کشاورزی و مکانی با محدوده معین، مدیریت یکپارچه و هدفمند با رعایت ضوابط و معیارهای فنی برای استقرار مجموعه‌ای از واحدهای تولیدی کشاورزی و مدیریت زنجیره تامین می باشند، اظهار کرد: زمین های واگذار شده به کشاورزان در صورت تجمیع در کاهش هزینه بسیار تاثیر خواهد داشت.
وی در خصوص مزیت راه اندازی شهرک های کشاورزی و انتقال مجتمع های کشاورزی به این شهرک ها افزود: بهره بردارنی که از شرکت شهرک های کشاورزی زمین می گیرند ، زمین های آنها اجاره ای نیست و سند به آنها تعلق می گیرد و برای سایر مجوزهای نیاز نیست که به صورت انفرادی اقدام کنند.
این مسوول همچنین با اشاره به کشاورز کارت ابراز داشت: حدود ۲ هزار میلیارد تومان از طریق بانک کشاورزی در قالب کشاورز کارت تامین اعتبار شده است که برای خرید نهاده هایی همچون کود و بذر استفاده می شود.
باقرزاده ادامه داد : یکی از مزیت های این کارت این است که تابع بدهی و چک برگشتی نیست .
وی در بخش دیگری از سخنانش، برنامه ریزی برای کودهای زیستی را موردتاکید وزیر دانست و گفت: استفاده از کمپوست جز برنامه های ترویجی قرار گیرد .
رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان نیز در خصوص حمایت از مراکز تولید بذر و نهال تصریح کرد: حمایت از مراکز تولید بذر و نهال موردتاکید وزیر بوده که بایستی بیش از پیش به این مراکز توجه داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها